piątek, 3 stycznia 2014

IHG Rewards Club: Kody bonusowe na 2014 rok


Co to są kody bonusowe możecie przeczytać w poprzednim wpisie. Jedno jest pewne – warto się nimi zainteresować, nawet jeśli nie planujemy noclegów w hotelach IHG (łatwo zmienić zdanie;). Łącząc kody z promocją Big Win 2014 znów może się okazać, że wydając kilkaset złotych na parę nocy, otrzymamy punkty warte kilkakrotnie więcej. A nawet wystarczyć może zaledwie jeden nocleg.

Kody najlepiej próbować rejestrować dopiero przed samym pobytem. Niestety jakoś obecnie nie pojawiają się one w zakładce My Offer Status, także ciężko powiedzieć ile dają punktów oraz jak długo są ważne od momentu ich rejestracji.

Aktualizacja:
Niestety ostatnio słychać o przypadkach zamykania kont w IHG. Prawdopodobnie właśnie na skutek korzystania z kodów bonusowych, do których nie byliśmy targetowani, czyli których nie dostało się bezpośrednio na maila (czyli chyba żadnych, ja właściwie nigdy nie dostałem). Mocno wątpliwe jest takie postępowanie sieci w tej sprawie, szczególnie, że kody są dostępne publicznie na stronach/blogach typu FlyerTalk/LoyaltyLobby i jakoś nikomu to nie przeszkadza.
Pierwszym sygnałem, że coś jest nie tak, jest niemożliwość zalogowania się na swoje konto, wyskakuje błąd:
"We are sorry, the IHG® Rewards Club system is currently unavailable. You may still make reservations without your IHG® Rewards Club member number. Just modify your reservation later to add your member number or present it upon check-in at the hotel."

Następnie przy próbie odzyskania hasła/PINu pokazuje się komunikat:
"Cannot retreive profile in closed or removed status. Please try again or contact your nearest reservation office for assistance."

Trzeba się wtedy kontaktować z obsługą klienta, może jeszcze jest szansa na odzyskanie konta...

Sam też korzystałem z kodów bonusowych i mam sporo uzbieranych punktów na swoim oraz dziewczyny koncie, także jak nam postanowią zamknąć któreś z nich to będzie nieciekawie... W końcu wiele nocy spędziłem właśnie dla samych punktów (z kodów oraz promocji Big Win) i wcale nie mało na to wydałem.

Prawdopodobnie największe ryzyko jest w przypadku, gdy miało się np. tylko jeden nocleg, za który otrzymało się kumulację punktów z kodów, a jak ktoś nocuje trochę częściej, to raczej nie powinien się obawiać. W końcu ilu osobom by musieli zamknąć konto, jeśli to chodzi wyłącznie o korzystanie z kodów...

Dziwną IHG obrało taktykę w tej sprawie, zamiast naprawić swój system informatyczny, żeby nie można się było zarejestrować na kody, które nie są bezpośrednio nam przypisane (chociaż często i tak nie można), to wywalają swoich klientów, do tego nawet bez ostrzeżenia. Jedną z głównych zalet IHG Rewards Club było(?) właśnie dość łatwe zbieranie punktów (od czasu do czasu, jak się pojawiały nowe kody). I to wcale nie jest nic nowego, kody bonusowe w IHG podobnie funkcjonują od wielu, wielu lat, można było uzbierać ich nawet znacznie więcej niż ostatnio i nie było przypadków zamykania kont.

Także jeśli macie sporo uzbieranych punktów, to najlepiej będzie pomyśleć o ich wydaniu przed zbieraniem kolejnych. Szkoda, że ostatnia lista hoteli w promocji Point Breaks niezbyt do tego zachęca.


Najnowsze kody bonusowe:


  • Dodane 2.05.2014:
Promocja Reel Summer (od 2.000 do 15.000 pkt. bonusowych)
  • Dodane 27.03.2014:
Podobno tylko na 1 z tych 2 kodów można się zapisać:
1034 – Kick-Start Club (1.500 pkt za pierwszy pobyt do 30.05)
1036 – Kick-Start Club (1.000 pkt za każdy pobyt do 30.05) 
  • Dodany 6.03.2014:
1039 – Status Gold po jednym pobycie (więcej info, chyba jednak kod nie działa)
  • Dodany 14.01.2014:
6636 – 1,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS (1.000 pkt za każdy pobyt w ciągu 60 dni) 
  • Dodany 13.01.2014:
8647 – Anniversary Bonus Offer (1.000 pkt za każdy pobyt w ciągu 90 dni) 
  • Dodany 12.01.2014:
8834 – ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS (3.000 pkt za pierwszy pobyt w ciągu 90 dni) 
  • Dodane 4.01.2014:
3006 – ELITE MEMBER WINBACK BONUS
3050 – ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS (5.000 pkt?)
3157 – New Stay Bonus (1.500 pkt?)
4326 – 1000 POINT GOLD BONUS
4996 – WELCOME BACK BONUS (3.000 pkt?)
5000 – 1,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS
5137 – Book With Us-4K Bonus Offer
6319 – 5000 POINT PLATINUM BONUS
6788 – WEEKEND STAY BONUS
7999 – ANNIVERSARY BONUS OFFER (1.000 pkt?)
9942 – NEW MEMBER BONUS (3.000 pkt?)
  • Dodane 3.01.2014:
3007 – ELITE MEMBER WINBACK BONUS
4040 – New Stay Bonus (1.500 pkt?)
4047 – ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS (5.000 pkt?)
5147 – Book With Us-4K Bonus Offer
6796 – WEEKEND STAY BONUS
8000 – ANNIVERSARY BONUS OFFER (1.000 pkt?)
8301 – 1000 POINT GOLD BONUS
8317 – 5000 POINT PLATINUM BONUS
8994 – WELCOME BACK BONUS (3.000 pkt?)
9944 – NEW MEMBER BONUS (3.000 pkt?)
9990 – 2,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS

Poprzednie kody dostępne są tutaj, niektóre z nich mogą jeszcze działać, np. te:
1878 – AMBASSADOR ACCELERATOR BONUS
2656 – WELCOME BACK BONUS
2670 – 1000 POINT GOLD BONUS
2785 – ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS
3825 – ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS
4644 – ANNIVERSARY BONUS OFFER
4648 – NEW MEMBER BONUS
4709 – 1,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS
4777 – 5000 POINT PLATINUM BONUS
7637 – WEEKEND STAY BONUS
7641 – NEXT STAY BONUS

Dajcie znać na jakie jeszcze kody udało się Wam zarejestrować oraz ile punktów za nie dostaliście (oczywiście po pobycie;).

Czytelnik bloga Barta Lapersa potwierdził działanie niektórych kodów. Za jeden pobyt dostał on 15.500 punktów bonusowych. Miał wprawdzie status Platinum, ale może i z Goldem by kody zadziałały podobnie (mi ostatnio działały kody Elite najpierw na podstawowy status, a potem na Gold).

Wy oczywiście jesteście jeszcze lepsi w zbieraniu punktów i dostajecie ich 21.000 za jedną noc :) Tyle punktów jest warte co najmniej 450 PLN!
Nowe konto, z podstawowym statusem Club:

Ktoś jeszcze ostatnio dostał punkty z kodów i chciałby się pochwalić? :)


Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:

158 komentarzy:

  1. Wojciech Swieczynski3 stycznia 2014 13:12

    Znaczy wklepywania czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kody wbite pod koniec grudnia 2013 nadal obowiązują czy wygasły?

    OdpowiedzUsuń
  3. powiedziałbym inaczej: rezerwowania czas a potem wklepywanie: kody mają określoną ważność!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wojciech Swieczynski3 stycznia 2014 13:34

    W sumie z kodami to poczekam żeby mi rozliczyli BigWin 2013 + ew. coś ze starych kodów. Nocleg miałem 31.12/1.04 więc za kilka dni powinno się uaktualnić ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wojciech Swieczynski3 stycznia 2014 13:42

    Właśnie, może ktoś sprawdził które kody z 2013 jeszcze działają

    OdpowiedzUsuń
  6. a wiadomo ile warte sąte kodziki przy któych nie ma punktów?
    Poprzednio miałeś ładnie rozpisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie nawet nie wiadomo jak się nie pokazują w My Offer Status... Trzeba czekać aż ktoś będzie miał pobyt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze starych podobno działają jeszcze:

    ANNIVERSARY BONUS OFFER
    WELCOME BACK BONUS
    NEXT STAY BONUS
    1,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS
    NEW MEMBER BONUS
    WEEKEND STAY BONUS
    Elite Member Next Stay Bonus – 2785 (3000 Bonus Points)
    Elite Member Next Stay Bonus – 3825 (3000 Bonus Points)

    Tylko trzeba sobie posprawdzać które dokładnie to są :)
    I te to prawdopodobnie działają tylko jeśli nie byliśmy już na nie wcześniej zapisani.

    OdpowiedzUsuń
  9. a pamięta ktoś jak działał Weekend stay bonus? trzeba było spędzić sobota i niedziela czy wystarczył jeden dzień?

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej dwa, ja za to nic nie dostałem, a miałem tylko 1-dniowe pobyty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałem ostatnio 2 dniowy pobyt piątek-sobota-niedziela 27-29.12 w HIX na Okęciu, pobyt rozliczony ale też nic nie dostałem za Weekend stay bonus - trzeba go jednak było rozbić na 2 pobyty - za pozostałe kody, które też już nie były widoczne w My Offer Status punkty zostały naliczone

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mialem nocleg w bydgoszczy 29 grudnia i kody mi zaliczylo

    OdpowiedzUsuń
  13. Na flytalk ktoś wrzucił 4047 i 4040 - też mi zadziałały.

    OdpowiedzUsuń
  14. 4047 - ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS.
    4040 - New Stay Bonus.

    Mi też zadziałały

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki, i jeszcze 2 inne: 3007 i 5147 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdaje się, że od 1 lutego na 3 miesiące

    OdpowiedzUsuń
  17. Powinna być dostępna od 1 lutego, pewnie trochę wcześniej się okaże jakie hotele się na niej znajdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W przypadku Rewards nights (za punkty) kody bonusowe nie działają, ale nocleg(i) zaliczają się na poczet statusu w 2015 roku, dobrze prawię?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakby wszystkie zadziałaly chociaż raz to za pierwszy nocleg ze 30 tys mogłoby wpaść ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Daniel Ciborowski5 stycznia 2014 00:08

    Zobaczymy ;-) 9 stycznia mam nocleg.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem właśnie w Holiday Inn w Berlinie, a jutro będę też w Berlinie tyle, że w Holiday Inn Express. Starsze kody i te z 03.01 zarejestrowały się chyba wszystkie, natomiast te z 04.01 tylko niektóre. A ile z tego będzie punktów? Żebym to ja wiedział...

    OdpowiedzUsuń
  22. Będziesz wiedział ile punktów jako jeden z pierwszych, jak Ci przyjdą 4 dni po wymeldowaniach :) Także będzie fajnie jak się podzielisz zrzutami ekranu z rozliczenia tych pobytów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak te punkty w dużej mierze zadziałają i będzie można zdobyć sporo bonusików to tym większy żal, że mam tak liche zadania w BW 2014 z małą ilością pkt do zdobycia ;((( (pomimo platyny dostałem jak dla nowozarejestrowanych tylko 34tysie)

    OdpowiedzUsuń
  24. daj koniecznie znać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rafał, a gdzie szukać tej listy? Wiem, że ją zapodasz, ale też chciałbym samemu śledzić

    OdpowiedzUsuń
  26. to jeszcze ze dwa dni i troszkę mam nadzieję, że dowiemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tutaj się pojawi:
    http://community.ihg.com/t5/Promotions/bd-p/Promotion

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem w domu, na razie żadnych punktów nie ma. Jak coś się pokaże to dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  29. News miły, miejmy nadzieję, że nasi forumowicze też dostaną...czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Trochę z innej beczki. Orientujesz się może po jakim czasie przychodzi ostatnie 25K pkt z BW2013 za spełnienie wszystkich zadań? W ciągu tygodnia rozliczyli mi już wszystko oprócz tego. Czy mogła mieć na to wpływ ankieta, którą wypełniłem im dopiero dziś? Mam nadzieję, że to nie ma znaczenia, że w 2014?

    OdpowiedzUsuń
  31. Mogła mieć wpływ, no oby Ci to zaliczyli... A punkty za ankietę dostałeś?
    Ja już dostałem wszystkie punkty, ostatni pobyt się rozliczył 4 stycznia. Z kolei na drugim koncie, gdzie jeden pobyt się najpierw źle rozliczył, a dopiero po reklamacji punkty za niego przyszły 1 stycznia, jeszcze się BW nie zaktualizował. Na razie jeszcze z tydzień poczekam, a jak nie to złożę reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  32. No punkty za ankiete dostalem wczoraj od razu. Pytanie tylko czy te 25K od razu powinno sie bylo zatwierdzic czy ktos to jeszcze musiał klepnąć? Dziwna sprawa, w regulaminie pisza ze to wazne do 31.12, a jednak 100 pkt. dostalem, wiec mam nadzieje ze i 25K tez. Z drugiej strony, jak uczciwie wypełnić ankietę dopóki nie odbyło się ostatniego noclegu końcem roku? No i jak można było to w ogóle śledzić, jak usunęli ostatnio wszystkie linki w "my offer status", w tym big wina?

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzisiaj dostałem punkty za pobyt w 2014, wszystkie kody stare i nowe wklepane i zobaczcie co naliczyło pozdro


    Jan 8, 2014|Earn|Qualifying Stay
    |23,496 pts.
    BRISTOL CITY CENTRE
    BRISTOL,



    Qualifying Nights
    1


    Earning Details
    906 pts.


    Bonus Points Earned
    90 pts.


    NEW MEMBER BONUS PROMOTION
    3,000 pts.


    2,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS
    2,000 pts.


    WELCOME BACK BONUS - Test Market Offer
    3,000 pts.


    ANNIVERSARY BONUS OFFER
    1,000 pts.


    New Stay Bonus
    1,500 pts.


    ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS
    5,000 pts.


    ELITE MEMBER WINBACK BONUS - Test Market Offer
    5,000 pts.


    ANNIVERSARY BONUS OFFER
    1,000 pts.


    1,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS
    1,000 pts.


    Non-Qualifying Nights
    Non-Qualifying stayNon-Qualifying overlapping Stay


    Quantity


    Check-in Date
    Jan 4, 2014


    Check-Out Date
    Jan 5, 2014


    View Hotel Bill


    Hotel Bill Not Available


    Write a Review


    Add to Favorites

    OdpowiedzUsuń
  34. Raczej właśnie jeszcze sami hurtowo zatwierdzają, także jest szansa, że się pojawi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Napisałem im wczoraj maila z prośbą o naliczenie tych 25K. Oj stres mnie zżera, jak to potraktują :// Niby 100 punktów dali, ale w podsumowaniu jest wczorajsza data wypełnienia, a w Rewards tracker ankiety nie widzę :( Choć niektórych innych zadań w sumie też nie. To ja im powypełniałem ankiety po pobytach, a oni mnie tak załatwili...

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurcze no, oby... Też miałem trochę stresu, właściwie dwukrotnie, o czym jeszcze będę pisał w podsumowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  37. czy punkty które, otrzymuję po pierwszym noclegu np te 21 tys mogę od razu wykorzystać czy muszę czekać rok ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Przychodzą po 4 dniach od wymeldowania i można je od razu wykorzystać, poza tym nigdy nie wygasają.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli pobyt był ręcznie wprowadzony (adjusted stay), czyli najpierw był zakwalifikowany jako non-qualifying i po reklamacji ma już normalny status, to przygotuj się na długie oczekiwanie na rozliczenie Big Wina. Reklamację możesz złożyć po 6 tygodniach od pobytu (jak wczesniej zgłosisz to Ci to napiszą).
    Potem, jeżeli nic się do tej pory nie zmieni, napiszą Ci, że wiedzą o problemie i niedługo powinni to rozwiązać.
    Ja mam tak z pobytem wrześniowym - warunki spełnione, ale Big Win ciągle niezaktualizowany. Mam maila, że mnie zapewniają, że punkty się należą, ale to jednak IHG I konsultanci na Filipinach ... Lepiej zrobić PrtSc z warunkami (o ile masz to na koncie swoim, a nie nowo utworzonym, gdzie było max 50.100).
    Rozwiązaniem jest telefon do nich. Ja jeszcze poczekam, skoro tyle czekałem to pare dni jeszcze wytrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  40. No to słabo, dzięki za info. Na razie rzeczywiście poczekam...

    OdpowiedzUsuń
  41. Wojciech Swieczynski9 stycznia 2014 15:37

    1878 – AMBASSADOR ACCELERATOR BONUS

    po wpisaniu tego kodu pokazuje się u mnie jego status w "My Offer Status" :)

    OdpowiedzUsuń
  42. To chyba jedyny, który się obecnie pokazuje (oprócz Big Win). Tylko, że to jest chyba bonus za 15 nocy w IC jako Ambassador :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ktoś dostał takiego maila:
    "We would like to inform you that the tracker for The Big Win promotion
    will be updated two weeks after the adjustment. Further, the bonus
    points will be credited to your account 4 - 6 weeks after the challenge
    has been finished."

    Także 2 tyg. na samą aktualizację strony BW.

    OdpowiedzUsuń
  44. Może tutaj w przypadku HIX Okęcie zaliczyło jakieś kody z 2013? Generalnie miło że punkty wpadają ,)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przy próbie rejestracji kodu wyświetla mi się taki komunikat: " We encountered a system problem while processing your request. Please try again or contact the IHG® Rewards Club Customer Care Center for assistance."

    Spotkaliście sie z tym ? Niedobrze, bo w sobotę nocleg...

    OdpowiedzUsuń
  46. Taki komunikat wyświetla się przy kodach: 3007, 4040, 4047, 8994...

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja na jednym koncie mogłem zarejestrować się tylko na kody z 4 stycznia. Na drugim zacząłem od tych z 3stycznia i te z 4 stycznia mi już nie weszły. Ciekawe czy to te same promocje z różnymi kodami, czy jednak różne promocje wzajemnie się wykluczające.

    OdpowiedzUsuń
  48. No to ja kolegę z Warsaw Airport trochę przebiłem :)))

    Za noc 04.01.2014 w Holiday Inn BERLIN CITY EAST-LANDSBERGER dostałem 21.511 punktów (w porównaniu ze screenem mam identyczne punkty za kody, a jedyna różnica to 511 w points earned). Chyba nieżle jak na w ogóle pierwszy nocleg w IHG :)))

    Zobaczymy ile jutro będzie punktów za noc Holiday Inn Express w Berlinie dzień później.

    Mam jeszcze (jako nowicjusz) kilka pytań.

    1. Z tego co już przeczytałem punkty nie wygasają. Czy zdarza się jednak, że są jeszcze po przyznaniu jakkolwiek weryfikowane lub sprawdzane, czyli czy po prostu zdarza się, że z jakichkolwiek powodów znikają?

    2. na moim koncie w Big Win nic nie drgnęło, a przynajmniej jedno zadanie już wykonałem. Czy to znaczy, że Big Win rozliczy się dopiero gdy wykonam wszystkie zadania (a właściwie 5 z 6) całościowo czy też dopiero po zakończeniu w dniu 30 kwietnia 2014?

    3. Co to są te badges (odznaki?) na Big Win? Czy one są do czegokolwiek potrzebne, a jeżeli tak to jak się je zdobywa?

    4. Co to są te Elite Qualifying Points Earned, których dostałem za nocleg 511 i do czego są potrzebne?



    5. Dlaczego do tej pory nie widziałem, że za (w miarę) komfortowy dwuosobowy pokój w Berlinie, za który zapłaciłem 44 euro dostanę jeszcze możliwość zarezerwowania bezpłatnego noclegu w Nowym Yorku, Rzymie czy Paryżu?

    OdpowiedzUsuń
  49. Hehe super, widocznie trochę droższy był hotel :)
    No, zbieranie punktów jest wciągające, szczególnie jak już się spędzi jakiś darmowy nocleg za nie:)
    Dzięki za info, info o drugiej nocy też się bardzo przyda!

    1. Są jakieś legendy, że mogą usunąć, bo niby kody nie są przeznaczone dla ogółu, ale nie słyszałem o konkretnych przypadkach. Zresztą sami dobrze wiedzą, że są one jedną z głównych przyczyn zmuszenia niektórych do nocowania, także trudno, żeby mieli teraz za to karać... :)

    2. Big Win się aktualizuje z 8 dni po wymeldowaniu (jak dobrze pójdzie). Jeśli nocleg się rozliczy jako kwalifikujący to nie ma się co przejmować, w końcu i się do BW wliczy.

    3. Potrzebne tylko do tego, żeby się na Facebooku pochwalić... ;)

    4. To są punkty które się wliczają do statusu. Jedną z dróg osiągnięcia Gold lub Platinum jest uzbieranie ich 20.000 lub 60.000. Niestety liczą się do tego tylko punkty podstawowe i punkty z taryfy Bonus Points Package, także nie jest łatwo tyle uzbierać.

    5. "Spiseg" :) Ale można z tym walczyć udostępniając tak świetnego bloga (i posty) znajomym! Jakimiś kontaktami w radiu i telewizji też nie pogardzę, byle ogólnopolskie stacje ;))

    Tak w ogóle to chyba powinienem jakieś FAQ zrobić, bo w komentarzach się zagubią pytania, a muszę przyznać, że są słuszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uff, dziś mi naliczyli :))) Co prawda na razie tylko w Big Winie, ale napisali, że niedługo będzie też na moim koncie. Na pocieszenie dostalem dzis tez karte Silver z Hiltona :) A orientujesz sie, kiedy przysylaja z IHG?

    OdpowiedzUsuń
  51. Pudelsi śpiewali onegdaj "tak z nieba na ziemię zlądował w Jeleniej..." No to ja pochwaliłem się wczoraj, ze za pierwszą noc w IHG w Holiday Inn w Berlinie 04.01.2014 dostałem z kodów 21.511 punktów, a tu teraz za noc później w Holiday Inn Express w Berlinie dostałem tylko... 1.533 punkty. Wszedł tylko jeden kod za 1.000 punktów o nazwie 1,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS, no i 533 punkty Earning details.
    Jak mam to rozumieć? Czy takie strzały zdarza się tylko raz? Czy to znaczy, że większość kodów jest po prostu tylko na jedną noc? Czy może problemem było to, że były to noce jedna po drugiej? No bo nie do końca to rozumiem. Za miesiąc będę miał nocleg w Holiday Inn w Mediolanie i chciałbym dostać coś więcej niż teraz.

    OdpowiedzUsuń
  52. Czyli nie jest tak różowo jak było i widocznie większość to jednorazowe kody... Bo tak to nie ma znaczenia, że jedna noc po drugiej (przy zmianie hotelu). To chyba będzie trzeba liczyć na jeszcze jakieś nowe kody...

    OdpowiedzUsuń
  53. Wiesz może Rafał czy taryfa Weekend Escapes & Deals w IC wlicza się do Big Wina?

    OdpowiedzUsuń
  54. Powinna się wliczać. pod koniec robienia rezerwacji pokazuje, ze ta stawka daje punkty. W opisie też nic nie ma o tym, żeby była "non-qualifying".

    Link do tej oferty: http://bit.ly/Winterspecial

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawe czy tę niezbyt dobrą wiadomość potwierdzi ktoś jeszcze? Poprzednio u mnie przy drugim i kolejnych noclegach po te 7tys z kodów wpadało a to zawsze coś...

    OdpowiedzUsuń
  56. Hmm, a podobno kod 9990 (2 tys. pkt. przez 60 dni) powinien działać. Nie udało Ci się na niego zapisać?

    OdpowiedzUsuń
  57. a Tobie udało się wbić wszystkie kody i te z 3 i 4.01?

    OdpowiedzUsuń
  58. Rafał a ja na razie w 2014 jeszcze nocki w IHG nie miałem i też kodów nie wbijałem...

    Ciekawe czy Chris Peen ten kodzik wbił?

    OdpowiedzUsuń
  59. Znaczy to było właśnie pytanie do Chrisa, tylko ten Disqus mało czytelnie pokazuje posty jeśli chodzi o ich kolejność, także napisałem dopiero po Twoim :)

    OdpowiedzUsuń
  60. tak czy inaczej dobrze by było to potwierdzić...na co ewentualnie można liczyć, bo jak sam pisałeś, lepiej reklamacji na punkty nie składać...chyba, że Ktoś ma czyste konto i nic na dzień dobry nie dostał, wtedy ryzyko żadne...

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam pytanie - jak się ma ten nowy kod 8834, do kodu 3050? Bo nazwa jest ta sama, tylko liczba pkt inna? Czyli bardziej opłaca się ten 3050?

    OdpowiedzUsuń
  62. Ładnie! ;)

    (dobrze, że zauważyłem komentarz w spamie...)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wojciech Swieczynski13 stycznia 2014 14:02

    Też tak miałem ...

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja mam nocleg w najbliższą sobotę. W związku z pogłoskami, że kody mogą być JEDNORAZOWE, może lepiej dokonać selekcji i wpisać te na które raczej się załapię? resztę może zachować na kolejny pobyt albo dalszy, gdy może będę miał wyższy status niż GOLD?

    OdpowiedzUsuń
  65. no ale jak masz się na jakieś załapać, to co za różnica czy dostaniesz od razu punkty ze wszystkich czy tylko z połowy, a przy drugiej nocce druga połowa kodó Ci wejdzie? Paradoksalnie lepiej od razu, bo masz je a jak w między czasie coś się zmieni i kolejnych nie dadzą?
    Jak teraz nie masz Golda to teoretycznie kod do niego dedykowany nie powinien przejść, jak przejdzie to Twój uzysk, a jak nie to wydaje mi się, że nie zużyje się...chyba, że czasowo.
    Poza tym chyba nikt nie ma wiedzy który kod jak działa ;(
    W BW2013 były kody, któe miały działać, a nie zadziałały, choć jest światełko w tunelu, że z dużym opóźnieniem to rozliczą

    OdpowiedzUsuń
  66. "stare" masz na myśli te z BW 2013?
    BTW ładny wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Daniel jak punkty??

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam 19.01 pobyt w HIX ale rezerwowany przez booking.com Podałem w hotelu mój numer członkowski i ta rezerwacja została dodana do mojego konta i jest widoczna po zalogowaniu. Wiem, że punktów za pobyt mi nie naliczą bo tak mi z hotelu napisali. Czy jest jakaś szansa, że kody z punktów zostaną naliczone pomimo tego, że za sam pobyt będzie 0, czy lepiej na razie ich nie wbijać i wbić dopiero przed następnym pobytem rezerwowanym przez IHG?

    OdpowiedzUsuń
  69. Niestety nie ma takiej możliwości. Za pobyt będzie 0 bo się rozliczy jako non-qualifying więc i nie da żadnych innych punktów i nie wliczy się do promocji. Lepiej wbić przed następnym.

    OdpowiedzUsuń
  70. wbiłem wszystkie kody z 12.01, 13.01 i 4.01 - te weszły, pozostałe dawały najczęściej komunikat "


    According to our records, you are already registered for this offer" bądź "We encountered a system problem while processing your request. Please try again or contact the IHG® Rewards Club Customer Care Center for assistance."
    wszystkie z poprzednich dały komunikat "According to our records, you are already registered for this offer"
    w przyszłym tygodniu zdam relację (punktową) z mojego pierwszego pobytu w HIX Okęcie w ramach BW2014
    p.s. dzięki Rafał za nowy sposób publikacji kodów, bardzo ułatwia wprowadzanie :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Dzięki za informacje, wbije kody przed pobytem, który zarezerwuje przez IHG. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Trudno mi jednoznacznie stwierdzić czy zapisałem się na ten kod 9990, bo próbowałem po prostu wszystkie kody jakie były na ubiegłorocznej stronie. Te kody z 3 i 4 stycznia nabijałem już w Berlinie bo spałem tam właśnie 4 i 5 stycznia. Generalnie zdecydowana większość kodów weszła, ale ja jestem absolutna świeżynka (pierwsze dwie noce w programie), co być może ma znaczenie. Jeszcze w lutym mam nocleg w Mediolanie w Holiday Inn to może wtedy coś się wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
  73. Właśnie pojawiły mi się wklepane kody w My offer status:

    załączam dla Ciekawskich, widać do kiedy ważne itp.

    OdpowiedzUsuń
  74. znaczy się zaczynają się pojawiać w "my offer status" ;)
    poza tymi dwoma pierwszymi ważnymi ponad rok, pozostałe jak dobrze odczytuję jednorazowe ważne 3 mies.

    OdpowiedzUsuń
  75. Mi pojawiły się następujące w my offer status:
    widać, ze niektóre ważne są 60 inne 90 dni a jeszcze niektóre do 31 marca 2014. Próbowałem wklepać wszystkie powyższe kody.

    OdpowiedzUsuń
  76. rzeczywiście do 2015 roku na weekendy i gold bonus offer. ciekawe jak ta druga oferta działa. Może niektóre poprzednie też zadziałają, bo przy wpisywaniu wyskakiwał mi komunikat "already registered for this offer"

    OdpowiedzUsuń
  77. U nas wciąż komunikat: According to our records, you are already registered for this offer.

    OdpowiedzUsuń
  78. przy wszystkich kodach?
    a co macie w zakładce my offer status?

    OdpowiedzUsuń
  79. Ooo, to super! Napisałeś im jako reklamację czy po prostu jakiegoś maila? Bo Mariusz ma podobny problem: http://www.hotelspotter.pl/2014/01/big-win-2013-rafal.html#comment-1199885253

    Nie wiem jak szybko przysyłają, ja swojego Golda zdobytego kilka miesięcy temu jeszcze nie dostałem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zaraz mu odpisze pod tym postem.

    Co do kart, to może poczekam na platynę i wtedy ich requestuje :)
    Za to mam pytanie, czy do status match z BW wysyłać im screena z "zerowego" konta Diamond, czy lepiej poczekać aż mi przyślą ich kartę i wtedy tylko jej skan?

    OdpowiedzUsuń
  81. Oki!

    Tak, można wysłać z zerem na koncie, podobno właśnie najlepiej jak się nic nie zamazuje na printscreenie, poza tym można im wysłać ten wygenerowany statement w PDF, nawet jeśli tam jest tylko info o status match ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. No to wklepiesz chociaż te kilka kodów z 12, 13, 14 stycznia to już Ci dojdzie 5k punktów. Do tego może jeszcze dojdą jakieś punkty i dostaniesz z 10k punktów, a to i tak byłoby nieźle jako dodatek do Big Wina :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Przy wszystkich. Tam mamy tylko jakiś accelerate to ambasador :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Jest już kilka tegorocznych przypadków zamknięcia kont przez IHG.
    Ludzie twierdzą, że za zapisanie się na kody i promocje, których adresatem nie byli.
    Czyli działanie niezgodne z warunkami.
    Może i za coś innego (mogli mieć i inne grzechy), ale IHG nie bawi się w tłumaczenia na czym polega ich działanie sprzeczne z warunkami.
    Tak czy owak może warto ostrzec korzystających i zapisujących się na kody.
    Według mnie należy "palić" punkty na bieżąco,tak aby w najgorszym razie stracić ich jak najmniej.
    Czas pokaże co z tego wyniknie.
    W każdym bądź razie ostrzegam też przed skakaniem między kontami, przykładowo w przypadku Rafała między jego kontem a Ani, bo to też może być uznane jako posiadanie wielu kont.

    OdpowiedzUsuń
  85. już chyba na każdym forum to napisałeś a mija się to z prawdą. nikt nie zamknie konta za kody bonusowe bo zaraz wszystkim by pozamykali. tak więc wrzuć na luz bo te kilka przypadkówdotyczy USA gdzie ludzie rezerwowali dla rodzin a sami się nie pojawiali - najpierw poczytaj a potem siej panikę bo mam wrażenie, że piszesz to tylko w tym celu

    OdpowiedzUsuń
  86. Rzeczywiście, bardziej bym się martwił o posiadanie dwóch kont, no ale pewnie jak się korzysta rzeczywiście w dwie osoby, a nie, że jedna osoba nocuje na dwa konta, to wszystko powinno być ok, nawet jak rezerwację są robione z tego samego komputera czy coś...

    OdpowiedzUsuń
  87. Bynajmniej nikogo nie straszę :)
    Poczytałem, nie bój się. Warto mieć świadomość, że ryzyko istnieje.
    Mam nadzieję, że to są jednostkowe sprawy, aczkolwiek z drugiej strony punkty rozliczyły się jeszcze niewielu osobom, które powpisywały nowe kody.
    Ja będę stosował taktykę, żeby mieć góra 50.000 punktów na koncie.
    Ty rób jak chcesz, do niczego Cię przecież nie przymuszam.
    Moich komentarzy też nie musisz czytać.

    OdpowiedzUsuń
  88. Czy ktoś się może pochwalić ile orientacyjnie dostaje się punktów za 2. pobyt w 2014? Oczywiście z kodami, najlepiej na goldzie lub platynie :)

    OdpowiedzUsuń
  89. a tak wyglądał mój pierwszy pobyt w ramach BW2014...

    OdpowiedzUsuń
  90. Teraz z tymi kodami to widać jedna niewiadoma :p

    A co do statusu to napisz do nich, ze uzyskałeś w zeszłym roku Golda i czemu Ci zniknął, bo rzeczywiście błędnie ludziom zabierali statusy ze status match, promocji itp.

    OdpowiedzUsuń
  91. może gdyby był Gold zadziałałoby więcej Elite...jedno jest pewne, że reguły nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  92. napisałem, szybko odpisali:


    Thank you for contacting IHGCare regarding your IHG Rewards Club account. We appreciate the opportunity to assist.



    Upon
    review of your account we found only 1 qualifying stay in 2013. In
    order to earn Gold Elite status you must have at least 15 qualifying
    nights, or 20,000 points, or a combination of 3 different IHG brands +
    10 nights. In
    order to earn Platinum Elite status you must have at least 50
    qualifying nights, or 60,000 points, or a combination of 4 different IHG
    brands + 40 nights. Based on this information your account status is
    correct.



    If you have earned elite status through a status match or other offer, we ask that you send proof of upgrade to IHGRewardsClub@ihg.com for verification. Once verification is complete our IHG Rewards Club Service Center will be in contact with you directly.


    dostałem status za punkty z pojedynczego pobytu z kodami - było ponad 20k punktów, potem mi to skasowali i wróciłem do Club.
    Nie wiem, czy warto pisać jeszcze, może lepiej o kodach itd nie wspominać...

    OdpowiedzUsuń
  93. Napisałem i nawet szybko odpisali:
    Thank you for contacting IHGCare regarding your IHG Rewards Club account. We appreciate the opportunity to assist.

    Upon
    review of your account we found only 1 qualifying stay in 2013. In
    order to earn Gold Elite status you must have at least 15 qualifying
    nights, or 20,000 points, or a combination of 3 different IHG brands +
    10 nights. In
    order to earn Platinum Elite status you must have at least 50
    qualifying nights, or 60,000 points, or a combination of 4 different IHG
    brands + 40 nights. Based on this information your account status is
    correct.

    If you have earned elite status through a status match or other offer, we ask that you send proof of upgrade to IHGRewardsClub@ihg.com for verification. Once verification is complete our IHG Rewards Club Service Center will be in contact with you directly.

    czy warto to drążyć?

    OdpowiedzUsuń
  94. Hmm no właśnie, mógłbyś jedynie wysłać tego screena z kodem HP gold upgrade zaliczonym... no ale to rzeczywiście trochę ryzyko... szczególnie, że to pewnie dla pracowników HP...

    OdpowiedzUsuń
  95. ech
    kto daje i zabiera...

    OdpowiedzUsuń
  96. a punkty z kodów się nie liczą do statusu? w końcu 22k dostałem w ub.r. za jeden nocleg co prawda...

    OdpowiedzUsuń
  97. No słabo... chociaż przeważnie zabierali (też omyłkowo) status uzyskany dzięki status match, tak to przynajmniej bezpieczniej było by się upomnieć...

    Przynajmniej po 10 nocach (w tym również te za punkty!) w co najmniej 3 różnych markach IHG w danym roku już się otrzyma status Gold na dany rok oraz na przyszły.

    OdpowiedzUsuń
  98. Nie, tylko te podstawowe (2.000 za IC) się liczą do statusu.

    OdpowiedzUsuń
  99. a tak mi się rozliczył drugi pobyt - służbowo w Mediolanie

    słabo jak nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  100. Dzięki za info! No, porównując do zeszłorocznych kodów to rzeczywiście...

    OdpowiedzUsuń
  101. chyba że się jakieś nowe pojawią kody...
    a'propos BW2014 - jeden z warunków to zrobienie rezerwacji przez stronę hotelu lub urządzenie mobilne... a ja przeoczyłem to i robiłem rezerwacje przez stronę IHG a to chyba się nie liczy..

    OdpowiedzUsuń
  102. Podobno właśnie są problemy z zaliczeniem zadań "Book with IHG" i "IHG mobile app booking"... ale na pewno się w końcu zaliczą.

    OdpowiedzUsuń
  103. Chyba za późno zacząłem wpisywać te kody (w sobotę nocleg). Udało mi się
    dzisiaj dopisać tylko (3006, 3050, 5000, 4040). W
    styczniu dopisałem (8317, 8301, 8000, 6796, 9944, 8994).
    Reszta kodów informuje mnie, że już je dopisywałem (dziwne). Może się
    bardziej temu przyjrzeli i pozakładali jakieś blokady. Zakładałem, że
    resztę sobie dopisze przed wyjazdem. Trzeba było jednak od razu je
    wpisywać kiedy się tylko pojawiły a teraz kupę kodów mi uciekło.

    OdpowiedzUsuń
  104. 12 500 punktów z kodów bonusowych dopisali, liczyłem na troszkę więcej (chociaż za wiele tych kodow nie mialem dopisanych. Dwóch kodów nie uznali (5000 POINT PLATINUM BONUS OFFER ten wiadomo dla platyny i 1000 POINT GOLD BONUS OFFER).

    OdpowiedzUsuń
  105. Dzięki za info, nie najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Pojawily sie jakies nowe kody? Cos posucha ostatnio;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Rozliczenie pobytu w IC Warszawa za nocleg 22/23.02.2014

    OdpowiedzUsuń
  108. Krzysiek brałeś udział w poprzedniej edycji? To sa te nowe kody z tego roku, czy też miałeś jakieś wpisane jeszcze w 2013 i mogło Ci niektóre zaliczyć?
    W sumie niezły wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Brałem udział również w Big Win 2013 - wszystkie bieżące kody wpisałem bezpośrednio przed noclegiem - status platynowy.

    OdpowiedzUsuń
  110. Ale to był Twój pierwszy nocleg w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
  111. i wszystkie kody Ci przyjęło, bo w poniżej Kacper pisał, że tylko kilka mu weszło?

    OdpowiedzUsuń
  112. 19350 pkt po pierwszym tegorocznym pobycie w IHG :)

    OdpowiedzUsuń
  113. +1000 pkt naliczone dzień później za jakieś One Night WIn.

    OdpowiedzUsuń
  114. Witam, dostał ktoś punkty za kod 8647 – Anniversary Bonus Offer lub ten 8000 – ANNIVERSARY BONUS OFFER ?

    OdpowiedzUsuń
  115. Wpisałem wszystkie powyższe kody. Według systemu zarejestrowałem się do 30 z nich, ale w "My Offer Status" widocznych jest tylko 13, czy to normalne??? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. pierwszy tegoroczny ale w 2013 też korzstałeś z tego konta, tak?

    OdpowiedzUsuń
  117. Nie, konto nowe zrobione pod BW2014

    OdpowiedzUsuń
  118. dzięki za nowe kody :) z ostatnich dało się trochę uzbierać :) po jednym pobycie (2 konta, moje i narzeczonej)

    OdpowiedzUsuń
  119. Super :)
    Ja się pewnie w kwietniu jeszcze za Big Win wezmę i zobaczę jak tam z kodami... :)

    OdpowiedzUsuń
  120. a czy opłaca sie dla samego statusu GOLD, kupić nocleg w Intercontinental warsaw za 60Euro?
    i kiedy wpisywać kody ? Zaraz przed robieniem rezerwacji, czy dzień przed noclegiem?
    Dzięki z góry
    Kamil:)

    OdpowiedzUsuń
  121. Tym razem kod na Golda podobno nie działa, także dla samego statusu bym nie ryzykował, ale i tak się opłaca dla ok. kilkunastu tysięcy punktów z innych kodów.
    Najlepiej wpisywać na dzień przed samym noclegiem.

    OdpowiedzUsuń
  122. Czy jest sens wpisywać taki kod: 5000 POINT PLATINUM BONUS przy statusie Gold?

    OdpowiedzUsuń
  123. Różnie z tymi kodami bywa, wpisać nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  124. Witam,
    Jestem zupełnym świeżakiem, dzięki Wam biorę w tym udział.
    Poczytałem, powpisywałem - odbyłem już pierwszy nocleg.
    W IC Warszawa dostaliśmy pokój na 37 czyli chyba o podwyższonym standardzie, oto nasz dorobek punktowy:

    OdpowiedzUsuń
  125. Hej, tak, to już są piętra clubowe. Żeby tylko się jeszcze dostęp do samego clubu dostawało, hehe... ;)
    No, ładnie, prawie na 4 noce w Point Breaks starczy, dzięki za info ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Udało mi się wpisać wczoraj 13 kodów z w/w. Niektóre z opisem Elite nie wchodzą z moim statusem początkującego. I o dziwo wszystkie są już dziś widoczne w zakładce ze statusem ofert.

    OdpowiedzUsuń
  127. Bo ogólnie powinny być właśnie tam widoczne od razu po ich zarejestrowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Hej. Ja dzięki Twojemu blogowi zdobyłam 17tys. Punktów za 1 noc w hix Okęcie. Dzięki. A jak zbieracie punkty na dwie karty? Nocujecie dwa razy tyle? Czy przy jednej nocy jak będę z mężem to wejdą punkty i na moją kartę i na jego?

    OdpowiedzUsuń
  129. Super! ;)
    Za jedną noc tylko jedna osoba może dostać punkty, ale jak już się gdzieś jedzie na dwa dni, to warto zarezerwować po 1 nocy na konto.

    OdpowiedzUsuń
  130. A czy można z accor platinum męża podnieść mój status na ihg?

    OdpowiedzUsuń
  131. Nie wiem czy w ogóle nadal można zrobić status match do IHG, ale jeśli już to najpierw trzeba z Accora zrobić Best Western Diamond i dopiero próbować do IHG :)
    A czy przejdzie z innym właścicielem konta... Właściwie to można w Accor zrobić tak zrzut ekranu, że widać tylko numer członkowski i status, a w BW nie sprawdzą na jakie jest nazwisko konto w Accor... ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. Za drugi nocleg policzyło mi bardzo słabo, liczyłem na więcej, tutaj nie było żadnych bonusów w postaci niespodzianek czy upgreadów :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Czy brak naliczenia punktów z kodów, które mam zaakceptowane w zakładce My Offer Status można reklamować? czy lepiej nie? Dostałem punkty z 5 kodów, z 3 nie.

    OdpowiedzUsuń
  134. Lepiej nie, jednak te kody bonusowe to nie jest coś co nam się tak naprawdę należy, w większości przypadków :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Ok. :)
    Nie mam puntów za: ANNIVERSARY BONUS OFFER i ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS
    Z kodów za pierwszą noc: 11.500

    OdpowiedzUsuń
  136. czy te powyższe kodziki (w większości ze stycznia) to mają szansę zadziałać w maju/czerwcu? Oczywiście wtedy bym je wpisał, czy aż tak długo od opublikowania to zazwyczaj nie są ważne?

    OdpowiedzUsuń
  137. Myślę, że jest szansa, ze będą działać, ale najlepiej jakby napisał ktoś kto je niedawno wpisywał/będzie wpisywać, czy wyświetlają się ważne te 60/90 dni, czy jednak krócej.

    OdpowiedzUsuń
  138. Jak długo maksymalnie można czekać na punkty? Wymeldowałem się już równo tydzień temu, a punktów niestety nadal brak :/

    OdpowiedzUsuń
  139. Powinny być po 4 dniach od wymeldowania. A w ogóle pobyt się nie rozliczył czy rozliczył, ale jako non-qualifying i dał 0 punktów?
    Czasem błędnie rozlicza właśnie jako non-qualifying...

    Możesz wypełnić to: https://www.ihg.com/hotels/us/en/customer-care/forms/missing-points

    OdpowiedzUsuń
  140. Rozliczył mi się jako non-qualifing i dał 0 pkt. Wypełniłem właśnie ten link który mi podesłałeś. Jak sądzisz, jakie są szanse że rozliczą mi ten pobyt jednak i dostanę punkty? Dzięki za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  141. Często niestety niepoprawnie rozliczają jako non-qualifying, a przy rozpatrywaniu reklamacji czasem wklejają gotową formułkę, że niby stawka była zbyt obniżona.
    Także daj znać co odpiszą, ale nie ma się co martwić, w końcu tak czy inaczej punkty dostaniesz (a "przy okazji" te z kodów bonusowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  142. Właśnie odpisali mi tak samo jak koledze Kamilowi, że cena była zbyt zdyskontowana i nie kwalifikuje się do przyznania punktów. Co najlepiej im odpisać, aby punkty wpadły na konto?

    OdpowiedzUsuń
  143. Napisz, żeby jeszcze raz sprawdzili. Też tak raz miałem, odpisałem na tego maila, że stawka na pewno powinna dawać punkty, więc żeby sobie nie robili żartów :)
    U mnie chodziło o ostatni nocleg potrzebny do poprzedniej edycji Big Win, a że ta promocja się wtedy kończyła i zależało mi na czasie to do tego wysłałem im drugą taką samą reklamację. No ale raczej tego jeszcze nie trzeba robić. W sumie to chyba i tak inna osoba już na tego maila odpowie.

    OdpowiedzUsuń
  144. Dzięki za pomoc :) Liczyłem na trochę więcej punktów ale i tak jest dobrze :)


    Dear Mr. XXX,

    Thank you for contacting IHG Rewards Club regarding your account. We appreciate the opportunity to assist you with your account discrepancy.

    We have reviewed your request for credit on your stay and we have confirmed that the previous posting of the stay in question was done inadvertently. In this regard, we have made the necessary adjustment in order for your account to receive the appropriate amount of credits.

    The following has been adjusted to your account:

    Location: Holiday Inn Warsaw - Jozefow, Poland

    Date: 26 April 2014

    Night: 1

    Points: 12,195

    Your current account balance is 12,395. The above adjustment should be available for immediate viewing in your online account via www.ihgrewardsclub.com.

    Further, kindly allow 4 to 6 weeks after completing the 'One night win' offer for the bonus points to be posted to your account. At that time it will appear in your account.

    We apologize for any inconvenience this issue may have caused you as we value your patronage. Should you require further assistance, please feel free to contact the IHG Rewards Club Service Center again.

    OdpowiedzUsuń
  145. Cały czas upierają się, że cena była zbyt niska. Da się coś zrobić, czy ciężko będzie? Męczyć ich mailami?

    OdpowiedzUsuń
  146. Pisałbym do skutku... też o tym, że przed zrobieniem rezerwacji podało, że otrzymasz za nią ileś punktów, bo pewnie tak było. Rezerwowałeś w jakieś normalnej stawce dostępnej na stronie?

    OdpowiedzUsuń
  147. Stawka najtańsza jaką znalazłem- 180 zł.

    OdpowiedzUsuń
  148. Wszystko co po prostu znalezione na stronie powinno się wliczać, Advanced Rate, takie weekendowe -10% co były jakiś czas temu (z tymi miałem podobny problem) itp.
    Dłuższy czas temu była jakaś promocja ok. -30%, która nie dawała punktów, ale było to napisane, zresztą trzeba było najpierw wejść na stronę tej promocji...
    Także nie wiem co mają taki problem z zaliczaniem stawek... albo coś masz pecha i trafiasz na niewłaściwe osoby ;) Pisałbym do skutku czy wypełniał od nowa te raporty Missing Points.
    Chyba trzeba robić print screeny tej ostatniej strony gdzie jest napisane "You will earn xxx points for this stay", może to by pomogło. No ale i bez tego mam nadzieję, że w końcu Ci się uda uzyskać to co Ci się należy.

    OdpowiedzUsuń
  149. Jest sens wpisywania kodów bonusowych 2013 dla nowego konta przed odbyciem pierwszego noclegu? Wiem, mamy maj 2014! :) Zastanawiam się tylko, czy przypadkiem kody z 2013 nie zostaną przyjęte, a punktów i tak się nie dostanie, wykluczając tym samym użycie podobnych kodów przy kolejnych ich edycjach.

    OdpowiedzUsuń
  150. Czy ktoś z doświadczenia ostatnich dni/tygodni może potwierdzić, że wciąż opłaca się założyć konto i wpisywać kody przed pierwszym (i na razie jedynym) noclegiem? Mam takie plany wobec żony, ale być może nie ma to już sensu. A może nikt tego nie wie i po prostu trzeba będzie zaryzykować? :-/

    OdpowiedzUsuń
  151. Jeśli nowe konto to pewnie bym zaryzykował. Ja miałem jeden sygnał o zablokowaniu konta (big win + kody), ale po prośbie je przywrócili, wszystkie punkty chyba się zachowały ;)
    Ogólnie to strzał w stopę ze strony IHG, moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  152. nie opłaca się... właśnie zablokowali mi konto...

    OdpowiedzUsuń
  153. Pytanie do bardziej doświadczonych: (najpierw zarys sytuacji) Założyłem konto żonie i zarezerwowałem dla niej dwa pobyty non-refundable (ważne: płacone moją kartą).
    Niestety, zaryzykowałem też z kodami i konto zostało zablokowane/zamknięte. Próby negocjacji najprawdopodobniej nie zakończą się sukcesem. :-/

    W najbliższą sobotę czeka nas natomiast jeden z tych opłaconych z góry noclegów.
    Czy istnieje możliwość podpięcia tych rezerwacji do mojego konta (jako pobytów kwalifikowanych), jeśli nie uda się odblokować konta żony?

    Spytałem w hotelu i otrzymałem następującą, niejasną dla mnie, odpowiedź:

    "Jest to możliwe jeśli rezerwacji dokonywała osoba będąca właścicielem karty o tym numerze, lub jeśli osoba to dla tej osoby rezerwacja była zrobiona i będzie ona gościem w naszym hotelu. W innym wypadku niestety nie będzie to możliwe." (pisownia oryginalna).


    Czy dałoby radę, żeby nocleg poszedł na moje konto? Na razie jako gość wpisana jest jedynie moja żona.


    Proszę o pomoc zwłaszcza tych, którzy mają za sobą takie doświadczenia. A jeśli jest to wykonalne, to prosić o to teraz, czy dopiero na recepcji?


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  154. Rzeczywiście nie wiadomo o co chodzi w tej odpowiedzi... Ale myślę, że nie powinno być problemu ze zmianą konta do którego podpięta jest rezerwacja, nawet i przy zameldowaniu.

    OdpowiedzUsuń