Rewelacyjna promocja na hotele na amerykańskiej wersji strony Hotels.com!
Aż do 150 PLN (50 USD) zniżki, bez ceny minimalnej, co sprawia, że możliwe są nawet i prawie darmowe pobyty!
- 30 USD zniżki w 3* hotelach z kodem: 3STARUS
- 40 USD zniżki w 4* hotelach z kodem: 4STARUS
- 50 USD zniżki w 5* hotelach z kodem: 5STARUS
Aktualizacja: Nadal działają jeszcze kody na kanadyjskiej wersji strony i z CAD (dolar kanadyjski) jako walutą! Odpowiednio: 3STARCA, 4STARCA, 5STARCA!
Aktualizacja #2: Działa jeszcze odpowiedni kod na niektóre hotele 3-gwiazdkowe.
Aktualizacja #3: Powyższe kody już nie działają, dostępne są natomiast inne, działające również na kanadyjskiej stronie, ale już tym razem z wartością minimalną:
- $30 dla rezerwacji powyżej $200 (3 ***) kod: LABCA3
- $40 dla rezerwacji powyżej $300 (4 ****) kod: LABCA4
- $50 dla rezerwacji powyżej $400 (5 *****) kod: LABCA5
Pobyty między 25 sierpnia a 31 grudnia 2014 (więc razem z Sylwestrem!).
Waluta musi być ustawiona na USD! Kody wpisuje się pod sam koniec, po prawej stronie. Niektóre hotele nie biorą udziału w promocji.
>>> LINK DO STRONY HOTELS.COM (US)
Kodów można użyć ile razy się chce (raz na rezerwację), ale ogólnie są do wykorzystania 15.000 razy, także sugerowałbym się pospieszyć! O promocji najszybciej napisałem na Facebooku (a dowiedziałem się o niej z LoyaltyLobby), teraz jest trzecia nad ranem i w sumie zostałem zmuszony do zakończenia dokonywania rezerwacji - bank prawdopodobnie zablokował mi chwilowo kartę, pewnie uznając taką liczbę transakcji za podejrzaną ;))
Przykładowe ceny:
Ceny hoteli na Sylwestra w Warszawie! |
Możliwe do osiągnięcia są jeszcze niższe ceny, w zależności od terminu!
Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:
działa wam jeszcze?" Wybrany kod rabatowy jest ważny tylko w wybranych regionach" przy próbie hiltona.
OdpowiedzUsuńZarezerwowane w ten sposób hotele licza się do zbierania punktów?
OdpowiedzUsuńNie, chyba ze zbierasz punkty na hotels.com :)
OdpowiedzUsuńJa mam 12/13 grudnia Hilton Warsaw. Nie jestem zachłanny :P
OdpowiedzUsuńrezerwowalem 20 minut temu. dzialalo
OdpowiedzUsuńmusisz walute i region na USA ustawić
OdpowiedzUsuńZdaje się, że po imprezie: "That discount code has been used too many times already"
OdpowiedzUsuńCzy jako GOLD w Hiltonie wciąż mogę liczyć na śniadanie dla mnie i mojego gościa, czy nie uhonorują tej rezerwacji, jako że nie była robiona na oficjalnej stronie?
OdpowiedzUsuńCzy potrzeba/warto pisać do hotelu, żeby wciągnęli rezerwację zrobioną na Hotels.com na moje konto HHonors, czy może lepiej zostawić tak jak jest i ewentualnie negocjować w hotelu?
ja mam Silver :(
OdpowiedzUsuńJak Kuba pobukowal hotele na 2 kolejne urlopy to Ty mi tu z takimi ofertami wyjezdzasz...
OdpowiedzUsuńMi miesiąc temu zrobili status match w hiltonie na golda. Przesłałem im skany z Accor platinum z punktami i hiltona. I zrobili mi do marca 2016. Spróbuj :-)
OdpowiedzUsuńNie wiecie czemu również na Kanadyjskiej stronie pokazuje mi się "That discount code has been used too many times already" ?
OdpowiedzUsuńRaczej bardzo małe, w końcu sami ustalili ile razy te kody mogą być użyte ;)
OdpowiedzUsuńWitajcie, czy miał ktoś taką sytuację, że po wpisaniu zniżki z karty ściągnęło mu normalną cenę? oczywiście w potwierdzeniu nie ma możliwości zrezygnowania z hotelu. Będę wdzięczna za info. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńNo to chyba będzie okazja do spotkania się... ;)
OdpowiedzUsuńmożna powiedzieć - w końcu!
OdpowiedzUsuńRaczej nie, chociaż czasem może się zdarzyć, że w sumie omyłkowo naliczy punkty, jak wcześniej też poprosisz o podpięcie danej rezerwacji pod swoje konto lojalnościowe.
OdpowiedzUsuńZ tym kodem niestety nie zbiera się darmowych noclegów w programie na Hotels.com ;)
Ano ;)
OdpowiedzUsuńA u Ciebie tak się stało? To by trzeba było reklamować, w takim przypadku nie ma znaczenia, że rezerwacja była bezzwrotna, powinni zwrócić skoro popełnili błąd.
OdpowiedzUsuńU mnie raczej wszystko w porządku!
Tak po wpisaniu kodu miałam 28 dol. i przeszłam do płatności i w potwierdzeniu cena 68 dol. sprawdzam na koncie i 200 pln mniej. A miało być tak pięknie :(
OdpowiedzUsuń3STARCA na 3-gwiazdkowe jeszcze działa! ;)
OdpowiedzUsuńPisać bezpośrednio na Grzybowską po polsku czy jakoś ogólnie po angielsku? :-/
OdpowiedzUsuńJa miałem taką sytuację przed chwilą.
OdpowiedzUsuńZamiast 27.37 CAD$z karty pobrało 57.37 CAD$.
Napisałem im email z prośbą o zwrot.
Dan na jakiego maila do nich pisałeś?
OdpowiedzUsuńNapisałem poprzez formularz na stronie.
OdpowiedzUsuńBezpośrednio do hotelu i po polsku ;)
OdpowiedzUsuńHILTON WARSAW HOTEL AND CONVENTION CENTRE
GRZYBOWSKA 63, WARSAW, 00-844, POLAND
TEL: +48-22-356 5555 FAX: 48-22-356 5556
info.warsaw@hilton.com
Mam ten sam problem...
OdpowiedzUsuńw której zakładce to jest ? jak wchodzę w customer serivce i contact to mam error :P
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.
Cookie
/n
Dziękuję! Hilton za 3,29 USD buahahahaha :D :D :D
OdpowiedzUsuńdobra z innej przeglądarki poszło, zastanawiam się czy do nich nie zadzwonić mają jakiś numer warszawski :>. a niby w formularzu nie gadają po Polsku.
OdpowiedzUsuńZadzwoniłem na infolinie i wytłumaczyłem sytuacje, próbował mnie wkręcić że kupon można tylko raz użyć ale po wytłumaczeniu mu że normalnie zadziałał poszedł pogadać z menadżerem i menadżer zgodził się na wprowadzenie kuponu i mają mi zwrócic 40$. Możesz spróbować, tylko trzeba się trochę natrudzić po angielsku ;)
OdpowiedzUsuńSuper, to zazdroszczę, chętnie bym się tam znów wybrał, napisz po pobycie jak Ci się tam podobało ;)
OdpowiedzUsuńI dzięki! ;)
Witam u mnie ta sama sytuacja miało być 24 CAD a pobrali ponad 75 jedyny przypadek a zarezerwowane ponad 11 noclegów. Dzwonie do nich nie popuszczę 😊
OdpowiedzUsuń3STARCA raz, 4STARCA raz, a teraz wyrzuca: That discount code isn’t valid. Zostaly tylko chyba kody na 5STARUS ?
OdpowiedzUsuńA było złoto do kupienia za 30 dolców na ebay-u:>
OdpowiedzUsuńTeraz też jest chyba tylko trochę więcej USD trzeba zpałacić.
Dodzwonić się tam to jakaś masakra, 20 minut czekam :)
OdpowiedzUsuńMówili kiedy zwrot i czy będzie jakieś info?
OdpowiedzUsuńObawiam się, że za kilak dni znowu będzie trzeba dzwonić i wyjaśniać.
czemu żerujesz tylko na cudzych znaleziskach a sam nic nie znajdziesz i nie wstawisz na strone
OdpowiedzUsuńŻeby jedni mogli porezerwować tanio fajne hotele, a inni sobie ponarzekać ;)
OdpowiedzUsuńbardziej kretyńskiego pozbawionego logiki pytania nie czytałem o 20 lat HIT KRETYNIZMU - widać że doświadczenie jest zerowe
OdpowiedzUsuńWiedeń - 4 gwiazdkowy hotel, świetne warunki, centrum - koszt: 18 $ :) ale to jeszcze na początku promocji
OdpowiedzUsuńSuper :) Dzięki Hotelspotter :)
Każdy kiedyś zaczyna, a hotele sieciowe i programy lojalnościowe nie są u nas jakoś wybitnie popularne, co w końcu staram się pomóc zmienić... ;) Także nie ma głupich pytań!
OdpowiedzUsuńhehe, też niezależnie zabookowałem właśnie ten weekend:P Jak tak dalej pójdzie to zabraknie dla mnie pokojów do upgrade'u za GOLDa :>
OdpowiedzUsuńpowiedzieli że w przeciągu 30 dni powinni zwrócić. Trochę słabo ale co mam robić.
OdpowiedzUsuńA ja z Travelpony odwiedzam we wrześniu lotniskowego Hiltona w Kopenhadze. Mogę w podzięce za całokształt skrobnąć jakąś gościnną relację na bloga. :)
OdpowiedzUsuńjuż zwrócili :) bardzo szybko...
OdpowiedzUsuńA chętnie, chętnie! ;)
OdpowiedzUsuńA dwie kolejne noce celujemy w Hotel Tonight, więc może nawet powstanie jakiś kopenhaski cykl. ;)
OdpowiedzUsuńSuper! Jestem ciekaw i na pewno nie tylko ja ;)
OdpowiedzUsuńI jak Wasze rezerwacje? Podobno anulują... z jakiegoś absurdalnego powodu, ale raczej tylko te z możliwością zwrotu... U mnie wszystkie się trzymają (a mam same bezzwrotne).
OdpowiedzUsuńNA PEWNO nie ma zagrożenia dla pojedynczych, przy tym bezzwrotnych rezerwacji w Hiltonach, w jednym lub kilku różnych hotelach tej sieci. Potwierdzone osobiście, informacja 100% pewna. Nie wiem co z rezerwacjami bezzwrotnymi, ale robionymi na każdy dzień osobno. To już inna kwestia...
OdpowiedzUsuńmi właśnie anulowano w westinie w Warszawie i w jednym z hoteli w Łodzi.
OdpowiedzUsuńcytując:
We have discovered that, in relation to these itineraries, coupon codes
were inappropriately used to make speculative bookings or bookings in
anticipation of demand as restricted by the terms and conditions found
on www.hotels.com.
na pocieszenie dostałem kupon na 10%
A rezerwacje były zwrotne?
OdpowiedzUsuńNie zwróciłem uwagi jak rezerwowałem - teraz mogę wyczaić tylko takie coś na dole w potwierdzeniu rezerwacji. Moim zdaniem z tego wynika że nie. Zostało mi jeszcze na radisson waw i na Pragę na 4 noclegi dzień po dniu. Zobaczymy co dalej.
OdpowiedzUsuńCancellation Policy
If you change or cancel your booking after 7:00 PM, 12/02/14
((GMT+01:00) Sarajevo, Skopje, Warsaw, Zagreb) you will be charged a
100% fee If you change or cancel your booking on or before 7:00 PM,
12/02/14 ((GMT+01:00) Sarajevo, Skopje, Warsaw, Zagreb) you will be
charged for 1 night (including tax) We will not be able to refund any
payment for no-shows or early check-out.
mi też już zwrócili, super szybko bym powiedział. musieli od razu zrobić uznanie na karcie, bo zostało to u mnie zostało rozliczone razem z obciążeniem
OdpowiedzUsuńU mnie rezerwację ciągle są na stronie hotels.com. Zostały również potwierdzone przez hotel. 3 noclegi - płatne z góry ze względu na opcje śniadania. Płaciłem Diners'em i nie widzę jeszcze obciążenia w ich systemie internetowym
OdpowiedzUsuńHmm, rzeczywiście wyglądała na bezzwrotną... to ciekawe, u mnie cisza, a dużo mam rezerwacji (chyba same bezzwrotne), w tym nawet i ten Westin...
OdpowiedzUsuńBez sensu taka polityka, ogromna firma, zrobili promocję, a nie że to był błąd, a teraz nie mogą uznać rezerwacji, szczególnie że ich liczba była z góry ograniczona...
Ja w potwierdzeniach mam następującą informację:
OdpowiedzUsuńThank you for paying using your Diner's Club International ending in XXXX. Your booking is guaranteed.
Wyszło wprawdzie do zapłaty coś ok 29 USD/noc ale to i tak po taniości za nocleg dla rodziny ze śniadaniem.
Zarezerwowałem 3 hotele: Marriot Warszawa, 3x Hilton Warszawa + Holiday Inn Express w Chinach. Zarówno Marriot jak i Hilton były rezerwacjami bezzwrotnymi. Niestety Holiday Inn miał możliwość bezpłatnej anulacji. Wczoraj otrzymałem email od Hotels.com, że mój pobyt w Holiday Inn został anulowany :/
OdpowiedzUsuńNa LoyalityLobby pojawił się wpis zachęcający do zgłaszania spraw do "rzecznika praw konsumenta w USA". Czy myślicie, że wartoby powalczyć u nas w kraju o skasowane rezerwacje?
Ciekawe czy teraz anulują :P po zwrocie bo jedną rezerwację mi już anulowali :/.
OdpowiedzUsuńMarriott Warszawa za grosze zaliczony :))
OdpowiedzUsuńSuper!
OdpowiedzUsuńZa mną już 2 pobyty z tej promocji, a znacznie więcej przede mną ;)