Strona bbclearning.pl (zanim została zdjęta z serwera):
Opinie o szkole wyssane z palca, fikcyjne dane "nauczycieli", których zdjęcia należą do zupełnie innych osób czy nieistniejące placówki firmy - to tylko niektóre z zalet kursu języka angielskiego, który w serwisie Groupon kupiło ponad 2 tysiące osób!
Więcej na: wiadomosci.gazeta.pl
Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:
Ponad 5 tysiecy. Były dwie serie sprzedazy...
OdpowiedzUsuńTeraz mają "przerwę techniczną" - oszustwo!!! a groupon nie reaguje
OdpowiedzUsuńwitam serdecznie wczoraj kupiłam kurs angielskiego przez groupon i zgadnijcie co??? szkoła Europejskie Centrum Językow Obcych miało sie znajdować we Wrocławiu na u. Oławskiej 17 i??? nic takiego tam nie istnieje.....a strona działa, ciekawe do kiedy, pewnie do jutra? 299zł w plecy
OdpowiedzUsuńBrawo Groupon!!!!
Kupiłam kupon na 3 manicury hybrydowe do salonu Estetica w Warszawie, a w zasadzie do Scarllet o czym dowiedziałam się po fakcie. Po pierwsze, okazało się że firma się przenosi i zamiast w centrum będę miała zabiegi wykonywane na gocławiu, podano mi także inny numer telefonu pod który miałam dzwonić by rezerwować wizyty. Ponieważ dojazd był dobry postanowiłam machnąć na to ręką. Umówiłam się bez problemu i zrobiłam pierwszy manicure. Tego samego dnia zaczął mi on złazić z paznokci, a miał wytrzymać 2tygodnie. Zadzwoniłam do salonu, przyjęto moją reklamację i umówiłam się na poprawkę, z tym że za 3 dni. Nie muszę chyba dodawać, że po tym czasie moje paznokcie wyglądały już koszmarnie. Pojechałam na tą poprawkę, manicurzystka wszystko zmyła i zrobiła od nowa. I co za niespodzianka sytuacja znowu się powtórzyła. Więc ponownie dzwonie z reklamacją, z tym że tym razem chciałam zwrot kwoty za cały kupon. Manicurzystka przeprosiła mnie i obiecała zwrot kuponu i jakieś tam zabiegi regenerujące w ramach rekompensaty, z tym że poinformowała mnie że ona od następnego dnia nie będzie tam pracować i że w sprawie zwrotu prosi mnie o kontakt z szefową, a że dzwoniła po godzinach zamknięcia salonu, postanowiłam skontaktować się z szefową rano. I na tym kontakt z firmą się skończył, następnego dnia pod wskazanym numerem telefonu zgłaszała się automatyczna sekretarka, a jak w weekend pojechałam na miejsce zastałam jedynie zamknięte drzwi bez żadnej informacji co się dzieje. Zadzwoniłam, więc pod pierwszy numer jaki miałam na gruponie i okazało się, że na gruponie podali adres i dane firmy, w której firma, która zawarła umowę z Gruponem jedynie wynajmowała lokal. W końcu Grupon wysłał maila z informacją że firma zawiesiła działalność do 1 września, jeśli ktoś chciał mógł zwrócić kupon lub częściowo wykorzystany kupon lub po 1 umówić się na wizytę. Odpisałam im by zwrócili mi pieniądze i po tygodniu dziś otrzymałam odpowiedź, że oddadzą mi pieniądze za 2 niewykorzystane zabiegi (wspominałam im że obiecano mi zwrot całości) z tym że mam dostarczyć pisemne oświadczenie od salonu że nie wykorzystałam tego kuponu. Cały dzisiejszy dzień spędziłam dzwoniąc do salonu i w kółko odsłuchując poczty głosowej. Grupon nawet nie pofatygował się by sprawdzić czy firma faktycznie wznowiła działalność.
OdpowiedzUsuńchodze do tej szkoły i moge potwierdzić ze istnieje. Ma placówke na rukiej i Oławskiej, wiec prosze najpierw sprawdzić a pozniej pisać na forum!!!
OdpowiedzUsuń