sobota, 6 kwietnia 2013

5* InterContinental Berlin ZA DARMO!

Jeśli ktoś wątpił w moc Gwarancji Najlepszej Ceny to teraz zmieni zdanie :)

We’re so confident in our prices that we’re standing by them with our Best Price Guarantee. Find our rooms for a lower price elsewhere and your first night is free. (IHG)


Jak za darmo przenocować w InterContinental Berlin?


Szukamy pokoju poprzez oficjalną stronę hotelu na jedną noc: 13-14 kwietnia 1-2 maja 2013 r. (aktualizacja daty i cen)

Wybieramy pokój Superior w taryfie Best Flexible Rate za 165 129 EUR:
W drugim oknie szukamy w tym samym terminie tego samego hotelu na stronie TravelRepublic.ie upewniając się, że pokój Superior jest dostępny w niższej cenie (160 124 EUR):
Wracamy na stronę IHG i robimy rezerwację podając swoje dane oraz imię i nazwisko drugiego gościa.

Wypełniamy wniosek GNC podając numer rezerwacji, adres strony na której znaleźliśmy niższą stawkę oraz inne dane.

Czekamy na maila z informacją czy nasz wniosek został uznany, licząc na to, że cena na stronie TravelRepublic przez ten czas nie wzrośnie.

Cieszymy się z darmowej nocy w hotelu wartej 690 PLN :)

Możliwe, że również i inne terminy lub pokoje spełniają warunki Gwarancji Najlepszej Ceny!

Jeśli wniosek zostanie jednak odrzucony, anulujemy rezerwację (za darmo, aż do dnia zameldowania).

Aktualizacja, 15.04.2013:
Wniosek na 13/14 kwietnia na darmową noc został zaakceptowany, a w hotelu wszystko przebiegło bez najmniejszego problemu!


Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:

76 komentarzy:

  1. czy bez Flexible Rate Twój hotel też był tańszy na travelrepublic.ie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba niezbyt rozumiem pytanie, ale porównywałem tylko ceny z możliwością bezpłatnego anulowania bo jest ryzyko, że nie uznają reklamacji ceny i trzeba będzie zapłacić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ok, próbuje w tej taryfie inny hotel, ile czekałeś na odp?

    OdpowiedzUsuń
  4. jakby co to liczymy na podzieienie się informacją :)

    w sumie 2 dni

    OdpowiedzUsuń
  5. jak przechodzi sie dalej w travelrepublic to wskakuje discount w wysokosci 16 euro, a podstawowa cena to 176, wiec raczej to nie przejdzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wszystkie ceny tak podają, też tak miałem i przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. proba zakonczona porażką, bo:

    Thank you for contacting our office regarding the Best Price Guarantee in reference to rates at the InterContinental Kuala Lumpur. We appreciate the opportunity to assist you with this matter.

    As per the terms of the program, the
    room price on the non-IHG website must be available in the currency of
    the hotel. The average nightly rate must be a minimum difference of 1%
    or $1 USD (or the equivalent in the hotel’s currency) of the IHG room
    rate, whichever is higher. The room price must be quoted, booked, and paid for in the currency of the hotel.



    Please be advised that www.travelrepublic.ie does not display rates in (MYR) your claim won’t qualify for the Best Price Guarantee.

    OdpowiedzUsuń
  8. to szkoda, ale dzięki za info

    OdpowiedzUsuń
  9. ok wyslalem, zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko zrobilem rezerwacje na 3 pokoje, mam nadzieje ze wszystkie 3 pokoje beda darmowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli na ten sam lub kolejne dni to nie będą :p

    Dokładniejsze info o programie: http://bit.ly/Gwarancja

    OdpowiedzUsuń
  12. problemem z Kualalumpur byla waluta. Jeżeli szukamy przez travelrepublic.ie to kraje w euro. Jeżeli UK to przez Travelrepublic.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. ale nigdzie nie jest napisane, ile pokoi jest dozwolonych w jednej rezerwacji łapiącej się na darmowy nocleg. 3 pokoje byly zarezerwowane na jedna noc i na jedno nazwisko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście, nie jest, myślałem o kilku rezerwacjach. Ale coś mi się niestety wydaje, że w praktyce uznają tylko 1 pokój, no ciekawe... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a nie boicie sie, ze obciaza Wam karte? jak to omijacie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Rezerwacja jest z możliwością bezpłatnej anulacji aż do godz. 18 w dniu zameldowania, wcześniej raczej nawet nic nie blokują. Jak uznają reklamację ceny to zmieniają rezerwację na 0,01 EUR, ale nawet i tego centa podobno nie pobierają.

    Lepiej jednak podać dane aktywnej karty na której jest chociaż kilka zł. Czasem wklejają taką formułkę:

    "The credit card on file should be approved when the hotel attempts to make the charge or adjustment. In the event of a failure transaction or declined credit card, the free night and rate adjustment will no longer be honored pursuant to the Best Price Guarantee Terms and Conditions."

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli ktoś chciałby spędzić więcej niż 1 noc w Berlinie:
    http://kuponozaur.blogspot.com/2013/04/holiday-inn-berlin-za-70-usd.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejna próba nieudana w Berlinie:

    Thank you for contacting our office regarding Best Price
    Guarantee.



    We have verified the website www.travelrepublic.ie. Unfortunately,
    we will not be able to extend the guarantee to your reservation because the
    cancellation term on the third party website is not the same as on your
    reservation. Your reservation with IHG can be cancelled before 6:00 PM (local
    hotel time) on Monday, 2 September, 2013 will result in no charge whereas on
    the third party website, there is a charge when the reservation is cancelled
    more than 14 days prior to the arrival date. Please see screenshot below:





    As per terms and conditions,



    Matching Terms. All terms for the room price, including, but not
    limited to pre-payment, deposit or other requirements must be equal to terms
    found on an IHG website to be used for comparison. For example, when you book a
    room that may be cancelled without penalty on an IHG website, you may not
    compare it to a room with a pre-paid or non-refundable price on a non-IHG
    website. The Best Price Guarantee is not available for bookings on websites where
    the booking details are unknown until after purchase.

    We apologize for the result of this
    verification and we appreciate your interest in filing for Best Price
    Guarantee


    Should you have further questions
    regarding the terms and conditions of the guarantee please visit www.ihg.com/bestprice
    or access the link below:

    http://www.ichotelsgroup.com/ihg/rewards/us/en/customer-care/lowest-internet-rate-terms-conditions

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm, ciekawe, a próbujesz na 2 września? Bo nie widzę w tym terminie żadnych tańszych pokoi na stronie TR.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, 2 września. Superior był tańszy... dziwne. Na jaki termin widzisz tansze?

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko na tego 13.04 udało mi się znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  22. A na travelrepublic.ie cena pokoju Superior na 13.04 oczywiście podrożała do 164 euro. Zgodnie z warunkami nie jest o minimum 1 procent taniej i odrzucą wniosek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozwijasz wszystkie opcje pokoi? Bo nadal widzę €160 (€164 też ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prowadzone poszukiwania potwierdzaja wersję IHG na trzeciej stronie rezerwacji tr.ie są restrykcje dotyczące anulowania i niestety zazwyczaj jest info, że są bez możliwości zwrotu (inna kwestia, że jednak tańsze niż na IHG z tą opcją.) Są jednak wyjątki, że takiej informacji w ogóle nie ma.(IC w Paryżu za 550 Euro) na TC.ie 470 Euro, Dublin też. Jak tylko pojawią się ciekawe bilety zrobię podejście.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy jest szansa na free nocleg?? Czy nadal coś sprawdzają?? a to jest po prostu tylko potwierdzenie. Bookowałem hotel 6 kwietnia, i dostałem coś takiego:



    "Thank you for contacting our office regarding the Best Price Guarantee in reference to rates at InterContinental Berlin on 22 April 2013 for 1 night under confirmation #numer. We appreciate the opportunity to assist you with this matter.

    We have verified the lower rate you found on www.hoteltravelrepublic.ie. We are working on the best way to adjust your reservation to a FREE night stay. We appreciate your patience and will contact you via e-mail once this has been confirmed.

    Please be reminded that:

    • The reservation is non-transferable and the name/s on the reservation must remain the same.
    • Changes to the reservation such as number of adults, length of stay, dates of stay, type of room and such are not allowed and would mean the forfeiture of your free night.
    • A valid government issued ID is required upon check-in that matches the name found on the reservation for the free night to be honored.
    • A guest is not allowed to file for a claim for consecutive nights for the same hotel or hotels within fifty (50) miles, regardless if guest has a separate confirmation number for each night.
    • A “stay” is defined as one night or consecutive nights at the same hotel location, regardless of frequency of check-in/check-out.
    • Please note that if members of the same household, as defined as persons with the same address on file regardless of relation or lack thereof, make claims for consecutive nights at the same IHG hotel or at different IHG hotels within fifty (50) miles of each other, only the Best Price Guarantee claim for the first night will be honored."

    OdpowiedzUsuń
  26. kacper 451. Czy bookowałeś Berlin czy inne miasto?

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tego co piszą to potwierdzili znalezienie niższej ceny i teraz zmieniają Twoją rezerwację w hotelu, żeby była darmowa. Powinieneś jeszcze dostać od nich maila i maila od hotelu ze zmienioną ceną.
    Ale trochę dziwne, pomylili się w nazwie strony, czy to Ty? ;) (www.hoteltravelrepublic.ie)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z tego co widać w mailu to IC Berlin, 22 kwietnia, chociaż nie widzę w tym terminie tańszego pokoju, ale może już zniknął.

    OdpowiedzUsuń
  29. Warto przed pobytem powklepywać kody bonusowe, większość pewnie nie będzie działać, ale jest to jednak niezła szansa na sporo dodatkowych punktów:
    http://bit.ly/KodyBonusowe0113

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak, Berlin w sobotę na stronie IGH był za 169 EUR a na www.hoteltravelrepublic.ie 164 EUR (taka cena utrzymywała sie do poniedziałku). Oczywiście pokój typu Superior Room, z możliwością zwrotu gdyby reklamacja "gwarancja najniższej ceny" nie przeszła.

    OdpowiedzUsuń
  31. to oni podali tą sytonę ja im w reklamacji wskazywałem tą:
    http://www.travelrepublic.ie

    OdpowiedzUsuń
  32. oczywiście ja uda się z tym noclegiem, będę klepał kody, dzięki Kuponozaur, znajdujesz najlepsze perełki:>

    OdpowiedzUsuń
  33. Z ciekawości wszedłem sobie w swój Priority Club Rewards i przy numerze rezerwacji widnieje status:Modified. Wchodząc dalej zauważyłem, że został zmieniony typ pokoju z SUPERIOR ROOM (taki miałem w potwierdzeniu) na pokój: 2 BED 1ST FLOOR oraz liczba osób z 2 na 3.

    OdpowiedzUsuń
  34. Czyli jest na dobrej drodze :) Też mam Modified, tylko, że nie mogę już zobaczyć szczegółów rezerwacji (tak powinno być docelowo) i w mailowym potwierdzeniu zmiany mam właśnie "1 BED 1ST FLOOR", Liczba osób bez zmian. Miejmy nadzieję, że nie dostaniemy jakichś zapomnianych pokoi ;))

    Mam też zarezerwowany dzień wcześniej Holiday Inn za punkty i o dziwo tam też mam Modified i liczbę osób jako 3, nie mam pojęcia czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. tak, na 0,01 EUR

    OdpowiedzUsuń
  36. jedna rezerwacje rozbili na 3, wszystkie sa modified, w szczegolach jednej pokazuje:
    Thank you. Your reservation is confirmed.
    The power of the Book With Us Advantage is in your confirmed reservation.

    a w reszcie pokazuja sie normalne szczegoly pokoj 1 BED 1ST FLOOR, ale cena wciaz 165 euro

    OdpowiedzUsuń
  37. no właśnie, czytałem gdzieś, że nie uznają więcej niż 1 pokoju za darmo, mimo, że nie ma tego w regulaminie...

    OdpowiedzUsuń
  38. właśnie zauważyłem, że w tym Holiday Inn oprócz liczby osób zmienili mi typ pokoju ze Standardowego na Executive :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Wniosek wypelniony w sobote i do teraz 0 odzewu. A rezerwacja jest na 13 kwietnia juz za 2 dni.

    OdpowiedzUsuń
  40. na termin 1-2 maja tez jest taniej na travelrepublic , nawet jesli liczyc bez rabatu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziwne... niektórzy dostali już w sobotę potwierdzenie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy po zaakceptowaniu wniosku i sprawdzeniu tutaj http://www.ihg.com/hotels/us/en/reservation/ManageYourStay musi się pojawić cena 0?
    A może wystarczy drugi mail od best price guarantee (w pierwszym napisali ze poinformowali hotel i należy czekać na maila z ostatecznym potwierdzeniem).
    Do zameldowania wystaczy karta użyta przy rezerwacji i może to być debetowa? Dzięki za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  44. Sorry za późną odpowiedź, ale dopiero wróciliśmy. Po zaakceptowaniu wniosku otrzymuje się maila od hotelu potwierdzającego rezerwację ze zmienioną na 0,01 EUR ceną. Jak hotel zmieni rezerwację to nie będzie raczej można zobaczyć jej szczegółów logując się na stronie, także jeśli widać szczegóły i jest do tego stara cena to jeszcze hotel nie zmienił rezerwacji.
    Mnie w ogóle nawet nie pytali o kartę, a robiłem debetową. Nie pobierają nawet tego 0,01 EUR.

    OdpowiedzUsuń
  45. jestem bardzo zdziwiony ze to przeszlo... nigdzie na travelrepublic nie jest napisane do kiedy mozna anulowac rezerwacje. znalazlem to tylko w regulaminie, a tam bylo napisane, ze trzeba to zrobic ok. dwoch tygodni przed...

    OdpowiedzUsuń
  46. a czy po wypełnieniu wniosku dostaje się na e-mail jakąś wiadomość?

    OdpowiedzUsuń
  47. Automatycznej nie, ktoś z działu BRG powinien odpowiedzieć w ciągu 3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak wrażenia z hotelu??:> Mi do dzisiaj wisi zmodyfikowana rezerwacja po moim wniosku, do dzisiaj również nie otrzymałem od nich żadnego maila ze zmiana ceny (a minął już ponad tydzień). Hotel mam na 22 kwietnia, nie wiem czy tam pisać czy czekać jeszcze. Kuponozaur masz jakieś sugestie??

    OdpowiedzUsuń
  49. W sumie racja.

    OdpowiedzUsuń
  50. Same bardzo pozytywne. Nawet dostaliśmy w gratisie jedną rzecz z minibaru. Na dniach powinno udać się napisać jakąś recenzję ;)

    Może lepiej zapytać, chociaż to chyba raczej hotel się obija z odpowiedzią...

    OdpowiedzUsuń
  51. Kuponozaur, ile czekałeś na drugi e-mail od IHG? Dostalem potwierdzenie darmowej nocy, ale od dwoch dni cisza :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Właściwie od razu po otrzymaniu potwierdzenia z działu BRG hotel przysłał szczegóły zmienionej rezerwacji, ale różnie z tym podobno bywa.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja już czekam na drugiego maila (ze zmianą ceny) 12 dni:>Nawet napisałem do nich (dwa dni temu) jak wygląda sprawa z moja bądź co bądź darmową rezerwacją i również cisza:> Miałem mieć nocleg na najbliższy poniedziałek, ale chyb nici z darmowego spania:> Tak sobie myślę (obym się mylił), pewnie poszło do IGH za dużo wniosków w ramach "gwarancji najlepszej ceny". Dla nich idealnym rozwiązaniem jest chyba właśnie brak odpowiedzi, na co my w konsekwencji odwołamy rezerwację, dzięki czemu nie będą musieli gościć rożnej maści kombinatorów za darmo:> Na razie chyba się udało tylko Kuponozaurowi, czy jest ktoś jeszcze??

    OdpowiedzUsuń
  54. Że za dużo wniosków to nie sądzę, jak był jakiś czas temu hotel w Nowym Jorku "dostępny" to rezerwacje szły podobno w setkach ;)
    Tutaj jeszcze co najmniej dwóm osobom się udało na ten sam termin.

    A może napisz na maila hotelowego co z Twoją rezerwacją i czemu do tej pory nie zmienili: http://www.ihg.com/intercontinental/hotels/gb/en/berlin/berha/hoteldetail/about-the-hotel

    OdpowiedzUsuń
  55. Niestety, ale to jest jednak "Non-Qualifying stay" więc żadnych punktów się nie dostaje :p

    OdpowiedzUsuń
  56. ok, napisałem jeszcze bezpośrednio do hotelu, zobaczymy czy coś z tego wyniknie pozytywnego:)

    OdpowiedzUsuń
  57. i jest jakaś odpowiedź od hotelu? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Myślałem że to tylko w Polsce takie numery, ale zagranicą również zdarzają się takie kwiatki:) Z hotelu odpowiedz dostałem praktycznie od razu. Odsyłają mnie z powrotem do Best Price Guarantee gdzie nikt nie odpowiada:> Wczoraj również dzwoniliśmy do Best Price Guarantee Support Desk. Na początku udawała ze nie wie o co chodzi:> później 20 minut czekania a w konsekwencji 20 PLN zjadało i dalej nic nie załatwiliśmy. Niby powiedziała że skontaktują się z hotelem i przyślą stosownego maila. Póki co dalej echo i nadal jestem bez potwierdzenia. Wzajemnie odsyłanie się to do hotelu to do Best Price Guarantee:> a poniedziałek zbliża się wielkimi krokami:>

    OdpowiedzUsuń
  59. Kurde, szkoda...Ale to bezczelnie postępują...

    OdpowiedzUsuń
  60. Chyba siałem niepotrzebny defetyzm:> Przed chwilą w końcu otrzymałem odpowiedź z Best Price Guarantee. Nie wiem natomiast czy to był odpowiedź po naszym kilkukrotnym upierdliwym kontakcie mailowym i telefonicznym:>, czy po prostu rzetelnie wywiazali się z wcześniejszych zapewnień.

    "Foremost, we apologize for the delay since we had to get hold of
    the Manager authorized to adjust the reservation.
    We are pleased to confirm your FREE NIGHT for the above stay. The rate has been adjusted to FREE.
    Please be informed that the Free Night is subject to the hotel’s
    regular cancellation policy as described below:....."

    Kuponozaur rozumiem, że tego maila ewentualnie wystarczy okazać w hotelu??

    Nadmienię, że na moim koncie View Reservation Details, już nie można podejrzeć czyli tak jak wcześniej wspominałeś.

    OdpowiedzUsuń
  61. To dobra wiadomość! Ja dziś napisałem ponaglającego mejla, przy czym po jakiejś godzinie otrzymałem wiadomość, gdzie m.in. zawarli: "I sincerely apologize if the confirmation is taking too long." ;) Mam nadzieje, że zakończy się to tak jak u Ciebie kacper!

    OdpowiedzUsuń
  62. hehe, no to dobrze ;)

    A nie dostałeś jeszcze potwierdzenia od samego hotelu ze zmienioną na 0,01 EUR ceną ("Your Updated Reservation Confirmation at InterContinental - Confirmation # xxx")?

    No pewnie lepiej mieć wydrukowanego na wszelki wypadek.

    OdpowiedzUsuń
  63. Tak dostałem jeszcze maila z hotelu, z tymże w nim nie ma żadnej wzmianki o zmienionej cenie. Jest tylko goła data naszej rezerwacji, numer rezerwacji, moje imię i nazwisko i że z radością czekają na nas w hotelu:> Kuponozaur Ty już byleś w tym hotelu, to jeszcze jedno pytanie z typu takich bezczelnych:> czy może podarowali Wam free śniadanie, czy to już byłaby lekka przesada:>Wspominałeś coś o gratisie z minibarku:>

    OdpowiedzUsuń
  64. Widocznie trzeba walczyć:) Ponieważ nie otrzymałem tego maila ze zimną ceny (o które wspomina Kuponozaur), zadzwonimy jeszcze na wszelki wypadek do hotelu, czy aby faktycznie nasz nocka jest free:> (żeby nie było jakiś jaj na miejscu):>

    OdpowiedzUsuń
  65. Aha, to chyba mówisz o takim powitalnym co wysyłają na kilka dni przed zameldowaniem. Ja dostałem jeszcze takiego standardowego maila jak przy zrobieniu rezerwacji, tylko, że z ceną 0,01 EUR.

    No niestety śniadania to tak łatwo nie dają :) Szczególnie, że kosztuje jakieś 30 eur za osobę :)
    Przy zameldowaniu dostaliśmy karteczkę, że dla członków Priority Club jedna rzecz z minibaru gratis :)

    OdpowiedzUsuń
  66. hehe, wiedziałem, że mnie trochę poniosła fantazja z tym śniadaniem:>

    A czy kartę Prioryty Club okazywałeś przy meldowaniu czy nie było takiej potrzeby?? Masz już plastik czy wydrukowaną??

    OdpowiedzUsuń
  67. Kuponozaur, czy jeśli po kliknięciu na "View Reservation Details" odsyła mnie z powrotem do strony z rezerwacjami (nie jestem w stanie podglądnąć ceny), to dobry znak? Nadmienię, że nie dostałem żadnej informacji od hotelu...

    OdpowiedzUsuń
  68. Tak, z hotelu również nic nie dostałem (info ze zmianą ceny). Tylko ta informacja z best price (ktora zamieszczona jest wyzej). Wlasnie siedze w lobby IC Berlin, zero problemów przy meldowaniu. Nie potrzebowali ani dowodu ani rezerwacji. Pani od razu nas poinformowała iż nasz nocleg w ramach BPG jest darmowy i o jednej rzeczy z minibarku dla posiadaczy karty Prioryty. Club. Czyli te same warunki które mial Kuponozaur z tydzien temu.:-D Takze rex don't worry:p

    OdpowiedzUsuń
  69. Dobry znak :)

    To fajnie, że też się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  70. znalazlem hotel Holiday Inn Express Warsaw Airport w dniach 24-25.05.2013 na stronie ihg za 37,54, na travelrepublic.it jest za 36. Niestety nie jest to taryfa flexible i nie wiem czy probowac, jak oceniacie szanse?:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Z taryfami Non-Refundable raczej ogólnie bym nie ryzykował, chyba że nie będziemy zbytnio żałować jeśli wniosek nie przejdzie :)

    W tym przypadku obawiam się, że dla hotelu HIX Warsaw Airport strona IHG pobiera opłatę w PLN, a nie w EUR (tak jak np. dla IC Warsaw), także nie można jej porównywać z EUR na stronie TravelRepublic.

    OdpowiedzUsuń
  72. znalazlem intercontinental w bukareszcie za 145 euro w terminie 4/5 lipca. na http://www.travelrepublic.ie/accomodation/acbookdetails.aspx?ssid=187786031 jest cena 111 euro na ten termin. Myslicie ze to jest do zalatwienia??? Zawsze chyba mozna zrezygnowac z noclegu jak nie zrealizuja darmowej nocki??? Prosz eo pomoc pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń