Złoty napój za złoty status :) |
Pobyt: Listopad/grudzień 2013 r.
Zdobyte punkty: 15.546 (podstawowe i z kodów bonusowych - drugi pobyt na moje konto) bez tych za Big Win
Przywileje (status Gold): Upgrade do pokoju Superior, darmowy internet, drink powitalny, wymeldowanie o godz. 14:00, poczęstunek powitalny (mała woda, mandarynka i wafelek:)
Zdjęcia hotelu w albumie na Facebooku.
Przywileje (status Gold): Upgrade do pokoju Superior, darmowy internet, drink powitalny, wymeldowanie o godz. 14:00, poczęstunek powitalny (mała woda, mandarynka i wafelek:)
Zdjęcia hotelu w albumie na Facebooku.
Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:
Witam, czy jakoś specjalnie podkreślałeś fakt że masz status Gold czy też uśmiech na twarzy recepcjonisty pojawił się po sprawdzeniu danych w komputerze? Pytam bo w ten weekend "zaliczam" InterContinetal WAWa. I jeszcze jedno czy kartę członkowską IHG wysyła czy drukuje się ją ze strony?
OdpowiedzUsuńTylko podałem nazwisko, a recepcjonistka obok (Polka;) od razu mnie "rozpoznała", wiedziała, że mam status Gold i wszystko powiedziała co i jak :)
OdpowiedzUsuńOgólnie to sami widzą jaki się ma status, widocznie czasem się też przygotowują ;) Bo pokój to już w sumie wcześniej jest szykowany.
Sam jestem ciekaw jak będzie tym razem w IC WAW. We Frankfurcie mnie bardzo dobrze przyjęli (upgrade, napój:) - http://www.hotelspotter.pl/2013/10/intercontinental-frankfurt.html ale ogólnie to w IC mogą nie uznawać statusów, bo tam mają osobny - Ambassador, za który się płaci. Jak coś to warto pytać czy nic nie przysługuje za status Gold, jak sami z siebie nie powiedzą. Przynajmniej darmowy net powinni dać.
Samej karty nie musisz mieć, wystarczy ew. znać swój numer. Ogólnie to powinni przysłać po jakimś czasie (np. od zdobycia Golda).
lepiej apke zainstalować w telefonie i karta sama się wyświetla. polecam
OdpowiedzUsuńCzyli za 2 pobyty z samych tylko kodów zainkasowałeś łącznie ok. 40tys. punktów?
OdpowiedzUsuńJa w IC WAW ostatnio, dostałem upgrade do pokoju club, piętro 39, poczęstunek powitalny: owoce + woda mineralna (gazowana2x i niegazowana 2x) do tego wymeldowanie o godzinie 16:00.
OdpowiedzUsuńDokładnie :)
OdpowiedzUsuńJeszcze do końca roku jest czas, jakby co... :)
To już zupełna przesada, szczególnie z tym clubem :) Nawet bycie Ambassadorem tego nie zapewnia. A masz Platynę? ;)
OdpowiedzUsuńTak mam platynę, zrobioną ze status match. Niestety upgrade nie obejmował wejścia do executive lounge ale to normalne ;)
OdpowiedzUsuńOd dziś mam golda za HI Berlin Conf i w planie weekend w HIEx i IC w Warszawie czy w zwiazku z ty mogę liczyć na upgrade pokojów w tych dwoch hotelach i ewentualnie na jakie bonusy mogę tam liczyć(jak jest ze śniadaniem w HIEX Airport Warsaw?)
OdpowiedzUsuńHIEX Airport Warsaw masz śniadanie za free i jest całkiem spoko. IC raczej Ci nie da wielkich bonusów, ale istenieje szansa, że dostaniesz późny check-out i wczesny check-in.
OdpowiedzUsuńAle przed chwilą gadałem z recepcją i mówią, że Gold u nich nic nie daje, ale mogą dać ewentualnie check-out o 15:00.
OdpowiedzUsuńNo Gold tak na prawdę nie daje upgrade'u, a do tego w IC jest ten program Ambassador. Chociaż chyba darmowy internet powinni dawać.
OdpowiedzUsuńA ile miałeś aktywnych kodów przed tym noclegiem? Bo ja wklepałem 20 kodów przed pierwszym pobytem HIEX i większość była jednorazowa. Teraz mam tylko 7 kodów aktywnych. A Ty jak miałeś?
OdpowiedzUsuńW sumie z dwóch pobytów udało mi się zgarnąć ok. 40 tys., ale jedynie mnie zastanawia, że w ramach Big Win (na stronce do śledzenia postępów) efektów tych pobytów nie widać - jedynie punkty za ankietę...
OdpowiedzUsuńDodali nowy bonus w programie o którym warto wspomnieć "Reward Nights Count Toward Elite Status". Może jakieś małe piwko dla robiących BigWin w ten weekend w IC Warszawa?
OdpowiedzUsuńChyba tak samo. Po 1. noclegu miałem tak jak na screenie.
OdpowiedzUsuńZa ten drugi dostałem:
- 1000 pkt za ANNIVERSARY BONUS OFFER (wielokrotny), dopiero za drugim razem zaliczyło
- 3000 i 5000 za 2 pozostałe ELITE
- 3000 za New Member Bonus
- 1000 i 2000 za 1,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS i 2,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS
Za ten "Book Direct 2013" coś się nic nie dostaje, szkoda bo to jest chyba ten "8000 Bonus Points For 4 Stays". Też nic nie dostałem za "1000 POINT GOLD BONUS OFFER".
Za trzeci pobyt dostanę pewnie 7 tysięcy z kodów.
Za czwarty i piąty (ja mam 5) po 4 tys. bo mi się niestety te 60-dniowe skończą.
Nawet 1000 za "Try one and done"? A kiedy był pierwszy pobyt?
OdpowiedzUsuńNo już o tym ze dwa razy pisałem ;)
OdpowiedzUsuńAle to dla platyny i tak trzeba mieć 50 nocy (bo nie wiem czy się w tym wypadku liczy "fast track", czyli 40 nocy w 4 sieciach). Przynajmniej Golda będzie można łatwiej utrzymać (15 nocy), bo może już nie być kodu na Gold po 1 noclegu w 2014 r. :)
Widać śledzenie Big Win opiera się o jakąś dedykowaną tabelę, która zasilają z opóźnieniem. Bo pierwszy pobyt juz sie pojawił po jakiś 3 dniach od nliczenia na IHG Rewards Club
OdpowiedzUsuńNo tak, z Big Win przychodzi jakoś tydzień po wymeldowaniu.
OdpowiedzUsuńpo ilu dniach dniach hotel nabija standardowe punkty a po ilu z kodów bonusowych i big win ?
OdpowiedzUsuńStandardowe i z kodów po ok. 4 dniach od wymeldowania, z Big Win po ok. tygodniu.
OdpowiedzUsuńDarmowy internet na 3 urządzenia, tak było w moim przypadku.
OdpowiedzUsuńDziękuje to bede czekał
OdpowiedzUsuńWłaśnie big win pokazał pierwsze punkty po 7 dniach od noclegu w Berlinie :-)
OdpowiedzUsuńTeż dostałem cząstkowe z Big Win za ten drugi pobyt ;)
OdpowiedzUsuńA ja dziś dostałem 0 punktów chociaż stosowałem się do instrukcji i nie zrobiłem niczego sprzecznego a w moim statusie pojawia się:"Non-Qualifying Stay"... trochę porażka:/
OdpowiedzUsuńTeż dostałem dzisiaj 0 pkt za pobyt. Czyżby zaczęli "prześwietlać" kody ?
OdpowiedzUsuńJaka to była taryfa? Pokazywało pod koniec robienia rezerwacji ile zdobędziecie punktów?
OdpowiedzUsuńNie wiem gdzie teraz mogę to sprawdzić, ale raczej była to taryfa Advance Saver Rate. Pobyt był w Holiday Inn Józefów.
OdpowiedzUsuńCheck-Out Date mam w dniu zameldowania chociaż wymeldowanie było na następny dzień - czy tak powinno być ?
Nie, powinno być zgodnie ze stanem faktycznym. Może coś w hotelu źle rozliczyli. Czyli nocowałeś 5-6, że Ci dziś rozliczyło? Ja nocowałem 6-7, także jutro powinno mi rozliczyć.
OdpowiedzUsuńMożesz wypełnić formularz Missing Points i zapytać dlaczego uznali to za non-qualifying stay jak powinno być qualifying. O tej dacie wymeldowania też możesz wspomnieć. Napisz jak już Ci odpowiedzą, myślę że powinieneś dostać punkty.
A Majkel jak u Ciebie? Też Józefów? Zgadzają się daty?
Ja mam dokładnie jak Krzychu też Józefów i też wymeldowanie w dniu zameldowania a podczas rezerwacji pokazywało, że dostanę punkty.
OdpowiedzUsuńCzyli wygląda na to, że w hotelu musieli coś sknocić. Też wypełnij ten formularz i daj znać.
OdpowiedzUsuńu mnie data zameldowania to data rezerwacji przez internet a wymeldowania to faktycznego przyjazdu. W załączeniu screen. Wysłałem im wiadomość ale widzę, że Józefów nie tylko mnie zaskoczył
OdpowiedzUsuńhttp://oi39.tinypic.com/2qujghe.jpg
Dokładnie, nocleg był z 5 na 6. Wysłałem formularz do ihg z reklamacją brakujących punktów.
OdpowiedzUsuńNo to mocno poknocili, ale to przynajmniej znaczy, że po reklamacji powinny się punkty naliczyć.
OdpowiedzUsuńCzyli u mnie chyba będzie być dobrze, bo też miałem pobyt 6-7, a na razie go nie rozliczyło (bo powinno jutro).
Zdecydowanie trzeba wysłać ;)
OdpowiedzUsuńJa byłem 6-8 w Józefowie, zalogowałem się dzisiaj na konto w IHG a tam pobyt ma status Canceled mimo tego że byłem, zameldowałem się 6 a wymeldowałem 8. Ktoś miał podobną sytuację?
OdpowiedzUsuńJest ok. Dziś obok Non-Qualifying Stay pojawiła się opcja Qualifying Stay i prawidłowo naliczone punkty. Czyli to samo co pisal Olivia na loyality. Jakieś błędy systemu. Wpadło 25k punktów. Do końca roku porobione rezerwacje i na koncie żony:)
OdpowiedzUsuńJa byłem 7 - 8 grudnia w IC Warsaw i też mam na IHG 1 - 6 grudnia - Non-Qualifying Stay. Gadałem z Quests Relations w IC i babka powiedziała, żeby poczekać do piątku, a jak się punkty nie pojawią to do niej dzwonić i ona do IHG wyśle e-mail z prośbą o naliczenie punktów. U mnie to raczej chodziło o to, że dokonywałem przedpłaty i oni uznali, że łatwiej będzie otworzyć pobyt i wtedy przyjąć płatność chyba. Nie wiem czemu tak robią, ale podejrzewam, że dziś, albo jutro pojawią się punkty. Jak nie to reklamacja.
OdpowiedzUsuńA gdzie dokładniej widzisz to Cancelled?
OdpowiedzUsuńmasz na myśli kody bonusowe, czy też zniżkowe na rezerwację? Co do kodów bonusowych to chyba nie mogą niczego zakwestionować, w końcu wpisały się na stronie i są widoczne na profilu.
OdpowiedzUsuńJa zaczynam od soboty nocki, zobaczymy jak będzie u mnie.
Po zalogowaniu na http://www.ihg.com/hotels/gb/en/reservation w Reservations->Manage Reservations, wyżej mam Forthcoming Reservations a na dole strony Cancelled Reservations:
OdpowiedzUsuńGdzie na stronie IHG mogę znaleźć zakończone pobyty? W zakładce Manage Your Stay są tylko przyszłe rezerwacje a nie mogę znaleźć historii pobytów.
OdpowiedzUsuńDopiero będą widoczne po ich rozliczeniu, w Account Activity.
OdpowiedzUsuńNo wygląda na to, że anulowałeś tę rezerwację, w 1966 roku ;))
OdpowiedzUsuńDaty zameldowania i wymeldowania też poknocili?
To rzeczywiście mają teraz jakieś problemy z systemem... Poczekaj do jutra czy się nie pojawią jednak punkty, a jak nie to wyślij reklamację Missing Points i im o tym "anulowaniu" napisz.
Daty są w porządku. Dostałem nawet dzisiaj maila z linkiem do ankiety oceniającej pobyt więc serio muszą mieć spory bałagan. Nie liczę że się pojawią punkty skoro wg IGH pobyt się nie odbył;) Ale czekam do jutra jak napisałeś. Zastanawiam się tylko czy nie wysłać już teraz zapytania bezpośrednio do hotelu, a jutro do IHG jeśli się nic nie zmieni. Jak myślisz?
OdpowiedzUsuńNo ale to pobyt 20-22 grudnia...
OdpowiedzUsuńNo tak, już wyjaśniam;) Początkowo zarezerwowałem na 20-22 grudnia ale potem (zaraz po złożeniu rezerwacji) zmodyfikowałem na 6-8. Do wczoraj wszystko wyglądało dobrze, czyli w systemie miałem w Forthcoming Reservations widoczny pobyt w Józefowie 6-8 grudnia i czekałem aż przejdzie on do listy Account Activity. Od wczoraj tego pobytu nigdzie nie ma, za to pojawił się ten ze statusem Cancelled na 20-22 grudnia.
OdpowiedzUsuńAha, rozumiem.
OdpowiedzUsuńNo w sumie możesz wysłać i dziś zapytanie do hotelu, nie zaszkodzi ;)
U mnie dzisiaj już zaliczyli pobyt jako Qualifing Stay i 25 tysi przygarnięte : ) Nie wiem czy to wynik wysłanej przeze mnie reklamacji czy też sami w systemie to skorygowali.
OdpowiedzUsuńWynika, że był to błąd systemu, dzisiaj już pojawiły się punkty za pierwszy pobyt - prawie 25 tysięcy, a więc tyle co się spodziewałem.
OdpowiedzUsuńa to jaki pokój bookowałeś? jakiegoś kodu zniżkowego użyłeś?
OdpowiedzUsuńJa mam nocki dopiero przed sobą, więc wolałbym wiedzieć czy przypadkiem nie muszę coś extra załatwiać.
Rafał, do tej promo kwalifikują się wszystkie pokoje, przy których w potwierdzeniu rezerwacji są pokazane punkty w linii "points to be earned"?
OdpowiedzUsuńmają problem z systemem, znaczy mieli na pewno wczoraj tj. 10.XII bo jak dzwoniłem do nich, to mi powiedziała kobieta z recepcji, że nie mogą wszystkiego podejrzeć w systemie, bo coś tam się im poknociło
OdpowiedzUsuńJuż się wyjaśniło, że to przez błąd systemu i Majkel otrzymał już należne punkty.
OdpowiedzUsuńPowinno tak być, czyli standardowe stawki i np. ta weekendowa zniżka 10% dla członków. Też i 2za1 (IKEX1, oczywiście jeśli ona działa), ale już -35% (IKEX3) nie.
OdpowiedzUsuńTakże rezerwując po prostu przez stronę nie powinno być żadnego problemu z punktami.
Dzięki za pomoc:) punkty się naliczyły w standardowym terminie 4 dni od pobytu, chociaż ta anulowana w 1966 roku rezerwacja pozostała w systemie;)
OdpowiedzUsuń