czwartek, 5 grudnia 2013

Punkty za noc w Holiday Inn Berlin Airport - Conference Centre

Holiday Inn Berlin Airport - Conference Centre drink powitalny
Złoty napój za złoty status :)
HotelHoliday Inn Berlin Airport - Conference Centre 4*
Pobyt: Listopad/grudzień 2013 r.
Zdobyte punkty: 15.546 (podstawowe i z kodów bonusowych - drugi pobyt na moje konto) bez tych za Big Win
Przywileje (status Gold): Upgrade do pokoju Superior, darmowy internet, drink powitalny, wymeldowanie o godz. 14:00, poczęstunek powitalny (mała woda, mandarynka i wafelek:)
Zdjęcia hotelu w albumie na Facebooku.


Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:

58 komentarzy:

  1. Witam, czy jakoś specjalnie podkreślałeś fakt że masz status Gold czy też uśmiech na twarzy recepcjonisty pojawił się po sprawdzeniu danych w komputerze? Pytam bo w ten weekend "zaliczam" InterContinetal WAWa. I jeszcze jedno czy kartę członkowską IHG wysyła czy drukuje się ją ze strony?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko podałem nazwisko, a recepcjonistka obok (Polka;) od razu mnie "rozpoznała", wiedziała, że mam status Gold i wszystko powiedziała co i jak :)
    Ogólnie to sami widzą jaki się ma status, widocznie czasem się też przygotowują ;) Bo pokój to już w sumie wcześniej jest szykowany.

    Sam jestem ciekaw jak będzie tym razem w IC WAW. We Frankfurcie mnie bardzo dobrze przyjęli (upgrade, napój:) - http://www.hotelspotter.pl/2013/10/intercontinental-frankfurt.html ale ogólnie to w IC mogą nie uznawać statusów, bo tam mają osobny - Ambassador, za który się płaci. Jak coś to warto pytać czy nic nie przysługuje za status Gold, jak sami z siebie nie powiedzą. Przynajmniej darmowy net powinni dać.

    Samej karty nie musisz mieć, wystarczy ew. znać swój numer. Ogólnie to powinni przysłać po jakimś czasie (np. od zdobycia Golda).

    OdpowiedzUsuń
  3. lepiej apke zainstalować w telefonie i karta sama się wyświetla. polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli za 2 pobyty z samych tylko kodów zainkasowałeś łącznie ok. 40tys. punktów?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w IC WAW ostatnio, dostałem upgrade do pokoju club, piętro 39, poczęstunek powitalny: owoce + woda mineralna (gazowana2x i niegazowana 2x) do tego wymeldowanie o godzinie 16:00.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie :)
    Jeszcze do końca roku jest czas, jakby co... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To już zupełna przesada, szczególnie z tym clubem :) Nawet bycie Ambassadorem tego nie zapewnia. A masz Platynę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak mam platynę, zrobioną ze status match. Niestety upgrade nie obejmował wejścia do executive lounge ale to normalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kryspina Hajer5 grudnia 2013 22:10

    Od dziś mam golda za HI Berlin Conf i w planie weekend w HIEx i IC w Warszawie czy w zwiazku z ty mogę liczyć na upgrade pokojów w tych dwoch hotelach i ewentualnie na jakie bonusy mogę tam liczyć(jak jest ze śniadaniem w HIEX Airport Warsaw?)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakub Gomułka5 grudnia 2013 22:30

    HIEX Airport Warsaw masz śniadanie za free i jest całkiem spoko. IC raczej Ci nie da wielkich bonusów, ale istenieje szansa, że dostaniesz późny check-out i wczesny check-in.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakub Gomułka5 grudnia 2013 22:33

    Ale przed chwilą gadałem z recepcją i mówią, że Gold u nich nic nie daje, ale mogą dać ewentualnie check-out o 15:00.

    OdpowiedzUsuń
  12. No Gold tak na prawdę nie daje upgrade'u, a do tego w IC jest ten program Ambassador. Chociaż chyba darmowy internet powinni dawać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakub Gomułka6 grudnia 2013 01:23

    A ile miałeś aktywnych kodów przed tym noclegiem? Bo ja wklepałem 20 kodów przed pierwszym pobytem HIEX i większość była jednorazowa. Teraz mam tylko 7 kodów aktywnych. A Ty jak miałeś?

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie z dwóch pobytów udało mi się zgarnąć ok. 40 tys., ale jedynie mnie zastanawia, że w ramach Big Win (na stronce do śledzenia postępów) efektów tych pobytów nie widać - jedynie punkty za ankietę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodali nowy bonus w programie o którym warto wspomnieć "Reward Nights Count Toward Elite Status". Może jakieś małe piwko dla robiących BigWin w ten weekend w IC Warszawa?

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba tak samo. Po 1. noclegu miałem tak jak na screenie.

    Za ten drugi dostałem:
    - 1000 pkt za ANNIVERSARY BONUS OFFER (wielokrotny), dopiero za drugim razem zaliczyło
    - 3000 i 5000 za 2 pozostałe ELITE
    - 3000 za New Member Bonus
    - 1000 i 2000 za 1,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS i 2,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS

    Za ten "Book Direct 2013" coś się nic nie dostaje, szkoda bo to jest chyba ten "8000 Bonus Points For 4 Stays". Też nic nie dostałem za "1000 POINT GOLD BONUS OFFER".

    Za trzeci pobyt dostanę pewnie 7 tysięcy z kodów.
    Za czwarty i piąty (ja mam 5) po 4 tys. bo mi się niestety te 60-dniowe skończą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet 1000 za "Try one and done"? A kiedy był pierwszy pobyt?

    OdpowiedzUsuń
  18. No już o tym ze dwa razy pisałem ;)
    Ale to dla platyny i tak trzeba mieć 50 nocy (bo nie wiem czy się w tym wypadku liczy "fast track", czyli 40 nocy w 4 sieciach). Przynajmniej Golda będzie można łatwiej utrzymać (15 nocy), bo może już nie być kodu na Gold po 1 noclegu w 2014 r. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać śledzenie Big Win opiera się o jakąś dedykowaną tabelę, która zasilają z opóźnieniem. Bo pierwszy pobyt juz sie pojawił po jakiś 3 dniach od nliczenia na IHG Rewards Club

    OdpowiedzUsuń
  20. No tak, z Big Win przychodzi jakoś tydzień po wymeldowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. po ilu dniach dniach hotel nabija standardowe punkty a po ilu z kodów bonusowych i big win ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Standardowe i z kodów po ok. 4 dniach od wymeldowania, z Big Win po ok. tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Darmowy internet na 3 urządzenia, tak było w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje to bede czekał

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie big win pokazał pierwsze punkty po 7 dniach od noclegu w Berlinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też dostałem cząstkowe z Big Win za ten drugi pobyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja dziś dostałem 0 punktów chociaż stosowałem się do instrukcji i nie zrobiłem niczego sprzecznego a w moim statusie pojawia się:"Non-Qualifying Stay"... trochę porażka:/

    OdpowiedzUsuń
  28. Też dostałem dzisiaj 0 pkt za pobyt. Czyżby zaczęli "prześwietlać" kody ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka to była taryfa? Pokazywało pod koniec robienia rezerwacji ile zdobędziecie punktów?

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem gdzie teraz mogę to sprawdzić, ale raczej była to taryfa Advance Saver Rate. Pobyt był w Holiday Inn Józefów.
    Check-Out Date mam w dniu zameldowania chociaż wymeldowanie było na następny dzień - czy tak powinno być ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie, powinno być zgodnie ze stanem faktycznym. Może coś w hotelu źle rozliczyli. Czyli nocowałeś 5-6, że Ci dziś rozliczyło? Ja nocowałem 6-7, także jutro powinno mi rozliczyć.

    Możesz wypełnić formularz Missing Points i zapytać dlaczego uznali to za non-qualifying stay jak powinno być qualifying. O tej dacie wymeldowania też możesz wspomnieć. Napisz jak już Ci odpowiedzą, myślę że powinieneś dostać punkty.

    A Majkel jak u Ciebie? Też Józefów? Zgadzają się daty?

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam dokładnie jak Krzychu też Józefów i też wymeldowanie w dniu zameldowania a podczas rezerwacji pokazywało, że dostanę punkty.

    OdpowiedzUsuń
  33. Czyli wygląda na to, że w hotelu musieli coś sknocić. Też wypełnij ten formularz i daj znać.

    OdpowiedzUsuń
  34. u mnie data zameldowania to data rezerwacji przez internet a wymeldowania to faktycznego przyjazdu. W załączeniu screen. Wysłałem im wiadomość ale widzę, że Józefów nie tylko mnie zaskoczył

    http://oi39.tinypic.com/2qujghe.jpg

    OdpowiedzUsuń
  35. Dokładnie, nocleg był z 5 na 6. Wysłałem formularz do ihg z reklamacją brakujących punktów.

    OdpowiedzUsuń
  36. No to mocno poknocili, ale to przynajmniej znaczy, że po reklamacji powinny się punkty naliczyć.

    Czyli u mnie chyba będzie być dobrze, bo też miałem pobyt 6-7, a na razie go nie rozliczyło (bo powinno jutro).

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie trzeba wysłać ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja byłem 6-8 w Józefowie, zalogowałem się dzisiaj na konto w IHG a tam pobyt ma status Canceled mimo tego że byłem, zameldowałem się 6 a wymeldowałem 8. Ktoś miał podobną sytuację?

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest ok. Dziś obok Non-Qualifying Stay pojawiła się opcja Qualifying Stay i prawidłowo naliczone punkty. Czyli to samo co pisal Olivia na loyality. Jakieś błędy systemu. Wpadło 25k punktów. Do końca roku porobione rezerwacje i na koncie żony:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakub Gomułka11 grudnia 2013 11:09

    Ja byłem 7 - 8 grudnia w IC Warsaw i też mam na IHG 1 - 6 grudnia - Non-Qualifying Stay. Gadałem z Quests Relations w IC i babka powiedziała, żeby poczekać do piątku, a jak się punkty nie pojawią to do niej dzwonić i ona do IHG wyśle e-mail z prośbą o naliczenie punktów. U mnie to raczej chodziło o to, że dokonywałem przedpłaty i oni uznali, że łatwiej będzie otworzyć pobyt i wtedy przyjąć płatność chyba. Nie wiem czemu tak robią, ale podejrzewam, że dziś, albo jutro pojawią się punkty. Jak nie to reklamacja.

    OdpowiedzUsuń
  41. A gdzie dokładniej widzisz to Cancelled?

    OdpowiedzUsuń
  42. masz na myśli kody bonusowe, czy też zniżkowe na rezerwację? Co do kodów bonusowych to chyba nie mogą niczego zakwestionować, w końcu wpisały się na stronie i są widoczne na profilu.
    Ja zaczynam od soboty nocki, zobaczymy jak będzie u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Po zalogowaniu na http://www.ihg.com/hotels/gb/en/reservation w Reservations->Manage Reservations, wyżej mam Forthcoming Reservations a na dole strony Cancelled Reservations:

    OdpowiedzUsuń
  44. Gdzie na stronie IHG mogę znaleźć zakończone pobyty? W zakładce Manage Your Stay są tylko przyszłe rezerwacje a nie mogę znaleźć historii pobytów.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dopiero będą widoczne po ich rozliczeniu, w Account Activity.

    OdpowiedzUsuń
  46. No wygląda na to, że anulowałeś tę rezerwację, w 1966 roku ;))
    Daty zameldowania i wymeldowania też poknocili?

    To rzeczywiście mają teraz jakieś problemy z systemem... Poczekaj do jutra czy się nie pojawią jednak punkty, a jak nie to wyślij reklamację Missing Points i im o tym "anulowaniu" napisz.

    OdpowiedzUsuń
  47. Daty są w porządku. Dostałem nawet dzisiaj maila z linkiem do ankiety oceniającej pobyt więc serio muszą mieć spory bałagan. Nie liczę że się pojawią punkty skoro wg IGH pobyt się nie odbył;) Ale czekam do jutra jak napisałeś. Zastanawiam się tylko czy nie wysłać już teraz zapytania bezpośrednio do hotelu, a jutro do IHG jeśli się nic nie zmieni. Jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  48. No ale to pobyt 20-22 grudnia...

    OdpowiedzUsuń
  49. No tak, już wyjaśniam;) Początkowo zarezerwowałem na 20-22 grudnia ale potem (zaraz po złożeniu rezerwacji) zmodyfikowałem na 6-8. Do wczoraj wszystko wyglądało dobrze, czyli w systemie miałem w Forthcoming Reservations widoczny pobyt w Józefowie 6-8 grudnia i czekałem aż przejdzie on do listy Account Activity. Od wczoraj tego pobytu nigdzie nie ma, za to pojawił się ten ze statusem Cancelled na 20-22 grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  50. Aha, rozumiem.

    No w sumie możesz wysłać i dziś zapytanie do hotelu, nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie dzisiaj już zaliczyli pobyt jako Qualifing Stay i 25 tysi przygarnięte : ) Nie wiem czy to wynik wysłanej przeze mnie reklamacji czy też sami w systemie to skorygowali.

    OdpowiedzUsuń
  52. Wynika, że był to błąd systemu, dzisiaj już pojawiły się punkty za pierwszy pobyt - prawie 25 tysięcy, a więc tyle co się spodziewałem.

    OdpowiedzUsuń
  53. a to jaki pokój bookowałeś? jakiegoś kodu zniżkowego użyłeś?
    Ja mam nocki dopiero przed sobą, więc wolałbym wiedzieć czy przypadkiem nie muszę coś extra załatwiać.

    OdpowiedzUsuń
  54. Rafał, do tej promo kwalifikują się wszystkie pokoje, przy których w potwierdzeniu rezerwacji są pokazane punkty w linii "points to be earned"?

    OdpowiedzUsuń
  55. mają problem z systemem, znaczy mieli na pewno wczoraj tj. 10.XII bo jak dzwoniłem do nich, to mi powiedziała kobieta z recepcji, że nie mogą wszystkiego podejrzeć w systemie, bo coś tam się im poknociło

    OdpowiedzUsuń
  56. Już się wyjaśniło, że to przez błąd systemu i Majkel otrzymał już należne punkty.

    OdpowiedzUsuń
  57. Powinno tak być, czyli standardowe stawki i np. ta weekendowa zniżka 10% dla członków. Też i 2za1 (IKEX1, oczywiście jeśli ona działa), ale już -35% (IKEX3) nie.
    Także rezerwując po prostu przez stronę nie powinno być żadnego problemu z punktami.

    OdpowiedzUsuń
  58. Dzięki za pomoc:) punkty się naliczyły w standardowym terminie 4 dni od pobytu, chociaż ta anulowana w 1966 roku rezerwacja pozostała w systemie;)

    OdpowiedzUsuń