IHG jednak po cichu wycofało się ze swojej obietnicy. Darmowy internet będzie przysługiwał jedynie w hotelach w: obu Amerykach, Chinach, Azji, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce.
Tylko członkom z wysokim statusem Elite (Gold lub Platinum) będzie przysługiwał darmowy internet w hotelach w Europie.
Aktualizacja: Darmowy internet w Europie będzie przysługiwał wszystkim członkom IHG Rewards Club od lipca 2014 r.
Brak w regulaminie informacji o hotelach w Australii i Oceanii.
Nie zmieniło się przynajmniej to, że darmowy internet przysługuje w hotelach IHG, nawet jeśli nie mamy w nich zrobionej rezerwacji.
Wyciąg z regulaminu IHG:
Internet Access for Members: Beginning January 2014, standard internet access will be available to all IHG® Rewards Club members at no additional cost at all IHG hotels located in the Americas, Greater China, Asia, Middle East and Africa with or without a hotel reservation and/or qualifying stay. Furthermore, IHG® Rewards Club Elite members will be provided standard internet access at no additional cost at all IHG hotels in Europe. Internet availability and accessibility in common areas vary by hotel. Internet accessibility, speed, and connectivity in common areas and guest rooms vary by hotel. Details regarding a property's internet accessibility will be available at the hotel's registration desk. Please note that The Venetian® and The Palazzo®, an InterContinental Alliance® Resort, do not offer the Free Internet Access benefit, which is instead included in the daily resort fee.
Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:
co do zasady, nieładnie że się wycofują z czegoś co obiecali.
OdpowiedzUsuńW takim przypadku wszelkie obietnice (m.in. brak wygasania punktów) także może być "funta kłaków wart"....
No, nieładnie. Przynajmniej dobrze, że łatwo można było zdobyć status Gold, a teraz raczej nie będzie problemu z jego utrzymaniem, jak noce za punkty też się liczą.
OdpowiedzUsuńa czy jak mam status platinum a tylko wyrobię nocki do golda to zostanie na przyszły rok mi gold. czy też nic?
OdpowiedzUsuńBędzie Gold ;)
OdpowiedzUsuńTak jeszcze odnośnie łamania obietnic przez IHG. Teoretycznie wyrównywanie statusu miało być przyznawane do końca kolejnego roku kalendarzowego - specjalnie dlatego czekałem z tym do początku roku. Oto co dzisiaj rano otrzymałem:
OdpowiedzUsuń"Your information was received today regarding your elite status with Best Western. We have upgraded your status to Platinum Elite with IHG Rewards Club. This status will remain in effect through the end of 2014."
Jedyne czego nie mogę im odmówić, to szybkie odpowiedzi - rzeczywiście zawsze wyrabiają się (w moim wypadku) w ciągu 48 godzin, które deklarują. Nawet w weekendy.
Nie rozumiem różnicy? Brzmi tak samo
OdpowiedzUsuńWięc jeszcze raz :-) Do końca KOLEJNEGO roku kalendarzowego. Kolejny rok to 2015. Dokładniej już nie potrafię tego wyjaśnić.
OdpowiedzUsuńAhaa, pomyliły mi się lata :)
OdpowiedzUsuńNo w sumie jeszcze można się było nie przestawić :-) Tak czy inaczej trochę mnie rozczarowali z tym, że będzie ważny tylko do końca 2014.
OdpowiedzUsuńAno też racja z tym statusem. Mogli też go dawać do końca następnego z uwagi na to, że już wtedy zostało tylko kilka miesięcy do końca 2013 r. Niestety zasady tego nie są upubliczniane, także można jedynie bazować na doświadczeniu innych... ;)
OdpowiedzUsuńOby tylko w Point Breaks nie dali ciała, bo troszkę tych punktów się już nazbierało, a w sobotę kolejny nocleg - kwalifikujący do Big Win 2014 ;-)
OdpowiedzUsuńOby nie! ;)
OdpowiedzUsuńDaj pls znać jak z kodami bonusowymi
OdpowiedzUsuńAdam, a kiedy napisałeś, na jakiego maila i kiedy dostałeś odpowiedź? Bo napisałem im 3.01 w południe i cisza.
OdpowiedzUsuń2. stycznia o 12:08 i odpowiedź dostałem 4. stycznia o 08:13. Odpisałem im dokładnie o 10:00 i dzień później o 07:42 przyszła kolejna odpowiedź - tym razem już z wyrównaniem statusu. W pierwszym mailu sugerowali mi jeszcze wyrównanie Hiltona i poprosili o zweryfikowanie danych i przesłanie maila, adresu i telefonu.
OdpowiedzUsuńA adres na który pisałem to oczywiście ihgrewardsclub@ihg.com
We are pleased you have chosen IHG Rewards Club and would like to match the status of your Best Western account. In order for us to make this change, however, we need you to send us the most recent Best Western statement reflecting the current status of your account.
OdpowiedzUsuńYou may reply to this email with a scanned image of your statement or fax it to our service center using the appropriate number for your region which can be found by visiting www.ihg.com/hotels/us/en/customer-care/contact-us. You may also mail this information to:
Co mam im wysłać? Bo nie bardzo kumam ;-)
Ja odpisałem im, że nie mam żadnego papierowego wyciągu i że 2 tygodnie wcześniej przysłano mi tylko kartę. Załączyłem również zdjęcie tej karty.
OdpowiedzUsuńJestem początkujący, ale w Berlinie w Holiday Inn dwa dni temu, było dla nich oczywiste, że internet mam za darmo. Wczoraj w Berlinie, ale już w Holiday Inn Express już to nie było oczywiste i chcieli, żebym za wifi podzielił się z nimi kwotą 5 euro...
OdpowiedzUsuńJa im wysłałem tylko screen ze strony internetowej i tyle - oczywiście tak, żeby był widoczny diamentowy status. Nie dopytywali o żadne wyciągi.
OdpowiedzUsuńOdpisałem to co Wam napisałem wyżej i do dzisiaj cisza. Co mam zrobić? Napisałem im wczoraj, żeby mi odpowiedzieli i nic.
OdpowiedzUsuńOK . dzisiaj mi odpowiedzieli że podwyższają mi status do platyny na 2014 ;-) hurra
OdpowiedzUsuńA jak wysyłałeś im screen to było widać Twoje punkty - domyślam się, że 0?
OdpowiedzUsuń