Na początku roku skorzystałem z błędu cenowego zauważonego na forum Fly4free. Nieotwarty jeszcze Hilton w Kijowie był wtedy możliwy do rezerwacji w serwisie Agoda od 65 złotych za pokój. Sam wziąłem pokój Executive (wg Agody "dyrektorski") ze śniadaniem po około 85 złotych za dzień. Zwykły pokój w tym hotelu kosztuje jakieś 1300 złotych za noc, także "zniżka" dość pokaźna. Rezerwacja była płatna z góry i nieodwołalna. Agoda jednak nie wzięła sobie tego zbytnio do serca i po kilku dniach po prostu anulowali rezerwację, zwracając pieniądze.
Sprawa wyglądała na zamkniętą, jednak okazało się, że po kontakcie z hotelem Hilton Kiev przywraca rezerwacje z błędną ceną! Widać, że niektórym hotelom i sieciom zależy na zadowoleniu klienta i potrafią wziąć na siebie odpowiedzialność za błąd. InterContinental Hotels Group i hotele Holiday Inn Berlin Centre Alexanderplatz oraz Hotel Indigo Berlin Ku'Damm (które ostatnio nie honorowały rezerwacji z błędną ceną, a do tego nawet się nie pofatygowały, żeby takie rezerwacje rzeczywiście anulować) powinny brać przykład.
![]() |
Przywrócona rezerwacja widoczna na koncie w HHonors |
Można otrzymać jedynie standardowy pokój, chociaż niektórym podobno udaje się zachować nawet i Executive (mi się niestety nie udało, ale może status Gold to na miejscu zmieni...:). Należy się też spodziewać prośby o przesłanie biletów lotniczych/autobusowych, co jest dość dziwne, ale przechodzi i poinformowanie ich, ze się przyjeżdża samochodem.