wtorek, 16 września 2014

670 PLN zwrotu za 3 pobyty w hotelach Accor!

Bardzo dobra promocja dla członków programu Le Club Accorhotels. Za trzy pobyty w hotelach Accor otrzymamy aż 8.000 punktów, które są warte 160 EUR (~670 PLN).

Za pierwszy pobyt dostaniemy 1.000 bonusowych punktów, za drugi - 3.000 punktów, a za trzeci - 4.000 punktów. Oprócz tego oczywiście naliczą się standardowe punkty.

Jeśli ktoś planuje tylko dwa pobyty, to i tak uzyskane 4.000 pkt. można wymienić na dwa bony po 40 EUR na przyszłe noclegi. Warto oczywiście odbyć jeszcze zaledwie jeden pobyt dla kolejnych dwóch bonów.

>>> LINK DO PROMOCJI (aktualizacja, 23.02.2015

Żeby wziąć udział w promocji należy wejść w powyższy link, a następnie (po zalogowaniu się na swoje konto w Le Club Accorhotels lub po prostu zarejestrowaniu się w programie, jeśli nie mamy jeszcze konta) kliknąć "Połącz". Potwierdzenie przystąpienia do oferty przyjdzie na maila, pojawi się też na stronie promocji napis "Już korzystasz z tej oferty. Zarezerwuj teraz!" (lub coś podobnego:).

Następnie pozostaje do 15 października 15 marca 2015 r. dokonać rezerwacji na maksymalnie 3 pobyty, które nie mogą trwać dłużej niż do 31 sierpnia 2015 r. (chodzi raczej o datę wymeldowania!).

W promocji nie biorą udziału hotele w których nie zbiera się punktów Le Club, czyli np. ibis Budget.

Najbardziej opłaca się, jeśli pobyty są 1-dniowe, wtedy wystarczą zaledwie 3 noce do spełnienia warunków promocji. "Pobyt" jest to dowolna liczba kolejnych nocy w danym hotelu, bez względu na liczbę zrobionych rezerwacji, także jeśli chcemy uzbierać te 3 pobyty jak najmniejszym kosztem, to albo musimy robić co najmniej dzień przerwy albo zmieniać hotel.

Nieaktualne warunki sprzedaży:
1. W odniesieniu do oferty “Otrzymaj punkty o wartości nawet 160€” obowiązuje ogólny regulamin programu Le Club Accorhotels.
2. Aby skorzystać z oferty, uczestnik programu lojalnościowego Le Club Accorhotels musi zarejestrować się, klikając na przycisk „Zarejestruję się, aby skorzystać z oferty” i postępując zgodnie z instrukcjami.
3. Oferta ważna jest jednorazowo, dla maksymalnie 3 pobytów pojedynczego uczestnika programu w okresie obowiązywania oferty, czyli dla pobytów od 16/09/2014 do 31/12/2014 w hotelach uczestniczących w programie Le Club Accorhotels, pod warunkiem dokonania rezerwacji od 16/09/2014 do 05/10/2014. Terminy pobytów nie mogą zachodzić na siebie.
4. Punkty bonusowe są naliczane na podstawie punktów otrzymanych przez Członka Programu za pobyt zarezerwowany w ramach oferty, według przelicznika punktów dla karty Classic.
5. Oferta umożliwia uczestnikom programu lojalnościowego Le Club Accorhotels i Accor Advantage Plus, niezależnie od posiadanego przez nich statusu, uzyskanie punktów o maksymalnej wartości 160€, do wykorzystania podczas pobytów w hotelach uczestniczących w programie Le Club Accorhotels na terenie całego świata.
6. 2000 punktów odpowiada 40€. Punkty przeliczane są na euro, w związku z tym ich wartość w wymienionych powyżej walutach krajowych nie jest wiążąca prawnie i może ulegać zmianom.
7. Rezerwacja pobytu musi zostać dokonana przez Internet (za pośrednictwem witryny accorhotels.com lub stron internetowych należących do marek uczestniczących w programie Le Club Accorhotels), przy wykorzystaniu naszych aplikacji na urządzenia mobilne lub poprzez centralę rezerwacyjną Accor. Pozostałe kanały dystrybucyjne nie mogą być wykorzystywane w ramach tej oferty.
8. Numer karty lojalnościowej uczestnika programu musi zostać podany podczas dokonania rezerwacji oraz w recepcji hotelu podczas zameldowania.
9. Punkty premiowe Le Club Accorhotels zostaną naliczone na koncie uczestnika programu w okresie 28 dni od daty zakończenia pobytu w hotelu.
10. W ramach niniejszej oferty, pobyt odpowiada jednej (1) rezerwacji dokonanej przez uczestnika programu Le Club Accorhotels Loyalty, niezależnie od liczby rezerwowanych pokoi. Rezerwacja więcej, niż jednego pokoju przez uczestnika programu jest uważana za jeden (1) pobyt.
11. Oferta nie może być łączona z żadnymi innymi ofertami promocyjnymi Le Club Accorhotels i nie dotyczy rezerwacji grupowych.
12. Oferta podlega określonym warunkom oraz dostępności miejsc. Zastosowanie mają warunki sprzedaży i ceny obowiązujące w poszczególnych hotelach.

Aktualne warunki sprzedaży:

1. W odniesieniu do oferty “Otrzymaj punkty o wartości nawet 160€” obowiązuje ogólny regulamin programu Le Club Accorhotels.
2. Aby skorzystać z oferty, uczestnik programu lojalnościowego Le Club Accorhotels musi zarejestrować się, klikając na przycisk „Zarejestruję się, aby skorzystać z oferty” i postępując zgodnie z instrukcjami.
3. Oferta ważna jest jednorazowo, dla maksymalnie 3 pobytów pojedynczego uczestnika programu w okresie obowiązywania oferty, czyli dla pobytów od 23/02/2015 do 31/08/2015 w hotelach uczestniczących w programie Le Club Accorhotels, pod warunkiem dokonania rezerwacji od 23/02/2015 do 15/03/2015. Terminy pobytów w tym samym hotelu nie mogą następować bezpośrednio po sobie (w tym samym hotelu data zakończenia jednego pobytu nie może być równocześnie datą rozpoczęcia kolejnego).
4. Punkty bonusowe są naliczane na podstawie punktów otrzymanych przez Członka Programu za pobyt zarezerwowany w ramach oferty, według przelicznika punktów dla karty Classic.
5. Oferta umożliwia uczestnikom programu lojalnościowego Le Club Accorhotels i Accor Advantage Plus, niezależnie od posiadanego przez nich statusu, uzyskanie punktów o maksymalnej wartości 160€, do wykorzystania podczas pobytów w hotelach uczestniczących w programie Le Club Accorhotels na terenie całego świata.
6. 2000 punktów odpowiada 40€. Punkty przeliczane są na euro, w związku z tym ich wartość w wymienionych powyżej walutach krajowych nie jest wiążąca prawnie i może ulegać zmianom.
7. Rezerwacja pobytu musi zostać dokonana przez Internet (za pośrednictwem witryny accorhotels.com lub stron internetowych należących do marek uczestniczących w programie Le Club Accorhotels), przy wykorzystaniu naszych aplikacji na urządzenia mobilne lub poprzez centralę rezerwacyjną Accor. Pozostałe kanały dystrybucyjne nie mogą być wykorzystywane w ramach tej oferty.
8. Numer karty lojalnościowej uczestnika programu musi zostać podany podczas dokonania rezerwacji oraz w recepcji hotelu podczas zameldowania.
9. Punkty premiowe Le Club Accorhotels zostaną naliczone na koncie uczestnika programu w okresie 28 dni od daty zakończenia pobytu w hotelu.
10. W ramach niniejszej oferty, pobyt odpowiada jednej (1) rezerwacji dokonanej przez uczestnika programu Le Club Accorhotels Loyalty, niezależnie od liczby rezerwowanych pokoi. Rezerwacja więcej, niż jednego pokoju przez uczestnika programu jest uważana za jeden (1) pobyt. 
11. Oferta nie może być łączona z żadnymi innymi ofertami promocyjnymi Le Club Accorhotels i nie dotyczy rezerwacji grupowych.
12. Oferta podlega określonym warunkom oraz dostępności miejsc. Zastosowanie mają warunki sprzedaży i ceny obowiązujące w poszczególnych hotelach.


Aktualizacja:
Oferta nie łączy się z promocjami skierowanymi wyłącznie dla członków Le Club (czyli np. Accor Favourite Guest Business, ibis business rate, promocja 3=2, City Breaks, Tylko dla wybranych - 20zł mniej itp.).
Można jednak ją łączyć z ogólnie dostępnymi zniżkami, np. z wczesną rezerwacją, hot deals.

Najlepiej więc wyszukiwać hotele będąc wylogowanym z konta w LCAH i dopiero zalogować się pod sam koniec, jak już wybierzemy daną stawkę. Stawki widoczne tylko dla członków LCAH mogą okazać się trochę niższe, ale nie wezmą one udziału w promocji!


Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:

39 komentarzy:

  1. Ja mam zagwozdkę, bo oferta nie łączy się z innymi promocjami, więc jeśli jest nocleg "Rezerwuj wcześniej" -30% to znaczy, że lipa? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej to chodzi o inne oferty, np. punktowe, na które też się trzeba zarejestrować, a nie, że tylko można rezerwować nieobniżone stawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a co z hotelami typu Formula 1?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy wiadomo jak długo są ważne te punkty?

    OdpowiedzUsuń
  5. Formula 1 też nie należą do Le Club Accorhotels, tylko: Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Mercure, Novotel, Suite Novotel, Adagio, Adagio Access, ibis, ibis Styles, Thalassa, The Sebel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Punkty są ważne jakoś rok od ostatniego uzyskania jakichkolwiek, na koncie będzie widoczna konkretna data ważności. W tym czasie trzeba te punkty zamienić na bony, które są ważne chyba przez 3 miesiące od ich "wyrobienia". Ewentualnie bezpośrednio zarezerwować hotel za punkty, co jest od jakiegoś czasu możliwe w niektórych hotelach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli to się łaczy z ofertą jaką dostałem na maila "3 noclegi w cenie 2" + rabat za wcześniejszą rezerwację to da sie to zrobić za...200zł i bez wyjeżdżania z miasta !! Tylko jak to sprawdzić czy zadziała?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to byś musiał zrobić 3 takie rezerwacje po "3 noce w cenie 2", żeby mieć 3 pobyty... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No racja..Za bardzo się nakręciłem ;) Ale promo i tak niezła

    OdpowiedzUsuń
  10. Rafał, orientujesz się, czy ceny w stylu -20% Member Rate też liczą się do promo? Ja rozumiem, że tak, w końcu każdy korzystający z promo jest członkiem programu...

    OdpowiedzUsuń
  11. bony sa wazne pelne 6 miesiecy

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinno się liczyć, ale dla bezpieczeństwa może lepiej się ich mailowo zapytać...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pan na polskiej infolinii twierdzi, że "3 = 2" jest oddzielną promocją i nie zadziała w tym przypadku promocja punktowa. Za to nie ma tego problemu w przypadku stawki -30% Early Booking, bo to nie jest promocja tylko stała oferta. Na wszelki wypadek napisałem też do nich mejla z formularza ze strony i czekam na odpowiedź. Jak ja nie lubię takich poplątanych zasad... Wrrrr...

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobno dopiero dziś mieli mieć jakieś szkolenie na ten temat, także ciekawe czy rzeczywiście ta się nie liczy :p


    No niestety, dość sporo jest niejasnych zasad w różnych programach lojalnościowych. Wyraźnie powinno być napisane przy rezerwacji, że dana stawka jest/nie jest kwalifikująca, da tyle punktów itp., no ale niestety...

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłoby cudownie, gdyby się okazało, że zaliczy mi się pobyt zarezerwowany dwa tygodnie temu na 20. września, w IHG tak to działa, ale w Accor chyba niekoniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno nie liczą się te z oferty 3za2. Liczą się np. te z oferty zarezerwuj wcześniej i masz -30%

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie łączy się z ofertą 3 w cenie 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tragedia... Wychodzi na to, że trzeba kupować najdroższe taryfy...

    We received your email dated September 16, 2014 about the "Receive up to €160 in points" promotion.

    It is indeed correct that this promotion
    cannot be combined with other promotions. For this reason, either the 3
    nights for the price of 2 and the special early rate of 30% can’t be
    applied for the €160 in points.

    I remain at your disposal for any further information.

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie, to z punktami, które już mam da mi to ponad 10 tys. punktów, za co pewnie dostanę złotą kartę Le Club Accorhotels. I teraz pytanie, czy jeśli będę cały czas utrzymywał na koncie te 10 tys. punków, to cały czas będę miał złoty status :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie ;)
    Status się dostaje na rok i w kolejnym znów trzeba uzyskać daną liczbę punktów, jeśli chce się go zachować, inaczej zostaje obniżony.

    OdpowiedzUsuń
  21. MI powiedzieli telefonicznie że nie można łączyć z ofertą -30% za rezerwację z minimum 30 dniowym wyprzedzeniem. Wcześniej mówili nie którym coś innego. Jak to w końcu jest ? udało się komuś coś ustalić

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już odbyłem 3 noclegi i poza punktami dostałem extra 2 x 300 pkt od ibis oraz w novotel promocja punkty x3. Razem wpadło 9529 pkt.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak skorzystać z tej promocji, na każdej stronie językowej jest napisane, że oferta wygasła :( A na wszystkich portalach, a nawet na oficjalnym FB Le Club, że przedłużona do 15 października.
    Rejestrowałem się w ofercie jakieś 15 dni temu ( nie rezerwowałem jednak żadnego hotelu), jednak nie dostałem żadnego e-maila z potwierdzeniem, a teraz tym bardziej e-maila z informacją o przedłużeniu promocji.


    Pisałem do Accor ale oczywiście wszyscy milczą :(
    A chciałem zarezerwować pakiet hoteli :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazwyczaj po 2-3 dniach roboczych

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy ktos wie jak mozna zglosci reklamacje? Nie mam naliczonych ostatnich 4000 pkt - wysylanie mail poprzez ich strone nic nie daje, nikt sie nie odzywa!

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy ktoś nocował w Orbisie w poprzedniej promocji i mu ją zaliczyło? :)
    W Orbis Wrocław jest też pokój w ofercie EARLY BOOKING ORBIS, jest dostępna bez zalogowania i podawania numery karty Le Club Accorhotels, więc chyba punkty za taką rezerwację wpaść powinny? Ktoś korzystał? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzwoniłem na infolinię w innej sprawie, ale przy okazji zapytałem, czy Orbisy wchodzą do tej promocji. Odpowiedziano mi że tak, choć początkowo pan nie do końca orientował się co do tej promocji, ale dopytał się, sprawdził i potwierdził, że taki pobyt się zaliczy.

    OdpowiedzUsuń
  28. A czy rezerwacje dokonane przed 23 luty wliczą się do promocji? Pierwsza informacja na fb, była przed 23 lutym, z francuskiej strony, wtedy też dokonałem rezerwacji, tymczasem widzę tu, po aktualizacjach, że na polskiej stronie pisze - promocja obejmuje rezerwacje od 23 lutego.. Ciekawe co będzie..?

    OdpowiedzUsuń
  29. Powinny się jak najbardziej też wliczyć.

    OdpowiedzUsuń
  30. Adrian Skowroński28 lutego 2015 15:52

    Dla upewnienia się zapytam:
    z poniższych promocji łącznie z tą nie mogę skorzystać?
    http://www.accorhotels.com/pl/leclub/hotels-offers/promotion-38773-promotion.shtml
    http://www.accorhotels.com/pl/leclub/hotels-offers/promotion-37663-promotion.shtml

    OdpowiedzUsuń
  31. W sumie takie oferty to możliwe, że i się mogą skumulować (o ile się uda na nie zapisać), ważne tylko, żeby nie rezerwować stawek dostępnych tylko dla członków LCAH, które się moim zdaniem w ogóle nie powinny pokazywać po kliknięciu "Rezerwuj" na stronie promocji, szczególnie, że potem nie ma chyba nigdzie napisane, że nie wezmą one udziału w promocji...

    OdpowiedzUsuń
  32. Adrian Skowroński1 marca 2015 01:11

    W warunkach podlinkowanych promocji nie ma słowa o tym, że nie mogą się łączyć z innymi, ale w tej promocji (“Otrzymaj punkty o wartości nawet 160€”) jasno napisali, że "

    11. Oferta nie może być łączona z żadnymi innymi ofertami promocyjnymi Le Club Accorhotels..." i boję się ryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam maila od Accora, bo pytałem o ofertę, którą zdążył mi już niżej potwierdzić Krzys i na końcu maila mam takie magiczne zdanie:
    "Zgodnie z regulaminem promocji ,oferta nie może być łączona z żadnymi innymi ofertami promocyjnymi Le Club Accorhotels , oznacza to,że oferta nie łączy się z innymi promocjami , które gwarantują bonus punktowy."

    OdpowiedzUsuń
  34. 160 EUR łączy się na pewno z ofertą 500 p za pierwszy pobyt. Potwierdzone na własnym koncie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja zarezerwowałem Ibisa Styles w Redzie i była promocja wtorkowa 50% zniżki. 1000 punktów dostałem jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Adrian Skowroński18 marca 2015 07:55

    Tak, ale prawdopodobnie musisz dopłacić parę złotych.
    Ostatnio rezerwowałem trzeci nocleg, który opłacałem z punktów + dopłaciłem 18,50 zł, a za 2 dni pojawiły się 4000 punktów za odbyty nocleg.

    OdpowiedzUsuń