niedziela, 28 września 2014

Lista hoteli w promocji Point Breaks (do 30 listopada 2014 r.)

InterContinental Nha Trang, Wietnam
Już jutro (poniedziałek, 29 września) rusza kolejna edycja promocji IHG Point Breaks, w której można rezerwować hotele jedynie za 5.000 punktów za noc (wartych ok. 35 USD). Więcej o promocji możecie przeczytać w poprzednich wpisach, oznaczonych etykietą "point breaks". Krótko mówiąc - jest to jedna z najlepszych promocji punktowych, jeśli nie najlepsza. Zdecydowanie warto zbierać chociażby dla niej punkty w IHG Rewards Club, na przykład korzystając z promocji Into The Nights, w której do zdobycia jest ich co najmniej 50.000.

Całkiem nieźle wyglądają hotele w tej edycji, sporo ciekawych lokalizacji: Dublin, Helsinki, Jerozolima, Porto, czy podwarszawski Józefów z bardzo przyjemnym Holiday Innem, o innych kontynentach już nie mówiąc. Najlepsze hotele pewnie się szybko rozejdą, także jak macie coś na oku, to lepiej co jakiś czas odświeżać stronę danego hotelu lub obserwować mój profil na Facebooku (chociaż niestety sam niezbyt będę miał jutro czas co chwilę sprawdzać, także jakby ktoś mi dał znać w wiadomości prywatnej, jak już promocja ruszy, to będę wdzięczny ;). Przeważnie promocyjne stawki punktowe wczytują się około godziny 13 naszego czasu.

Teoretycznie można zrobić maksymalnie dwie rezerwacje (dowolnie długie) w danym hotelu. Promocją objęte są noclegi od 29 września do 30 listopada 2014 r. Rezerwacje za punkty prawie zawsze mają możliwość darmowej anulacji aż do dnia zameldowania!

Lista hoteli prezentuje się następująco:


EUROPA

Finland
Ireland
Israel
Italy
Poland
Portugal
Switzerland
Turkey
United Kingdom

AZJA I PACYFIK

China
India
Japan
Vietnam

AFRYKA I BLISKI WSCHÓD

Jordan

KANADA


MEKSYK


AMERYKA POŁUDNIOWA

Argentina
Brazil
Colombia

USA

Alabama
Arkansas
Arizona
California
Colorado
Connecticut
Florida
Georgia
Iowa
Illinois
Indiana
Kansas
Kentucky
Louisiana
Massachusetts
Maryland
Michigan
Minnesota
Missouri
Mississippi
North Carolina
Nebraska
New Jersey
New Mexico
New York
Ohio
Oklahoma
Oregon
Pennsylvania
South Carolina
Dakota
Tennessee
Texas
Utah
Virginia
Vermont
Washington
Wisconsin
West Virginia
Wyoming


Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:

23 komentarze:

  1. Czy to możliwe że Dublin "wyprzedał się" w ciągu niespełna godziny? Czy jest szansa że jeszcze się pojawi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Może dana data się już wyprzedała? Pewnie pokazuje, że w ogóle nie jest dostępny za punkty (lub ogólnie), a nie że wyższą stawkę punktową? Ja widzę sporo dat po 5 tys.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdzałem na stronie IHG: http://www.ihg.com/hotels/us/en/global/redeem-rewards/pointbreaks

    i w ogóle nie ma tego hotelu na liście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo to jest jeszcze stara, już niepełna lista, która w sumie obowiązuje do 30.09: http://www.hotelspotter.pl/2014/07/lista-point-breaks-wrzesien-2014.html

    Wystarczy normalnie wejść na stronę danego hotelu z powyższej listy i jako stawkę wybrać Reward Nights. Automatycznie powinno się wczytać 5.000 pkt. za noc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację. Wyglada na to, że masz bardziej aktualne dane niz na stronie IHG, nieźle :)
    Dzięki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas duża dostępność hoteli w promocji.
    Ceny poza promocją PointBreaks, stawka Best Flexible Rate dla przykładowych terminów wyglądają następująco:
    737 PLN - Crowne Plaza Hotel Jerozolima
    775 PLN - Crowne Plaza Amman - Jordan
    290 PLN - Holiday Inn Warszawa Józefów
    313 PLN - Holiday Inn Porto Gaia
    397 PLN - Holiday Inn Helsinki City West Hotelli
    455 PLN - Crowne Plaza Dublin-Northwood


    InterContinental w Wietnamie jeszcze jest dostępny, ale z tego co widzę, tylko 1-5 października.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Rafał

    spotkales sie z czyms takim? Nie moge zalogowac sie na konto zony (konto powiazane z podany mailem niby nie istnieje), a z supportu odpisali mi cos takiego:

    "IHG Rewards Club conducts random audit
    every now and then to all accounts on the system to ensure maximum
    system efficiency. Your account is currently under such audit and is
    thus temporarily unavailable for online viewing. We will be sending you
    an email as soon as the audit is complete.

    We apologize
    for any inconvenience this issue may have caused you as we value your
    patronage. Should you require further assistance, please feel free to
    contact the IHG Rewards Club Service Center again."


    Dodam, ze stalo sie to swiezo po wstukaniu kodow....

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, to niedobrze, czyli chyba nadal się jednak dobierają do osób, które korzystają z kodów... A dużo było na tym koncie punktów? W najgorszym razie powinna być raczej możliwość przywrócenia konta i punktów, które na nim były... Daj znać jak się sprawa będzie rozwijać...

    OdpowiedzUsuń
  9. na "zaprzyjaźnionym koncie" też tak miałem przez czas jakiś... nigdzie nie pisałem i po jakims czasie wszystko wróciło do normy :)


    Większy problem to ostatnia zmiana "wyzwań" w nowej wersji "Big Win"... teraz to się robi zupełnie nieopłacalne :(

    OdpowiedzUsuń
  10. No i niestety.... dostalem od nich cos takiego:
    "
    We regret to inform that your account has been permanently deactivated due to fraudulent actvity. Violations found include the following:
    - Commission of fraud or abuse involving any portion of our Program;
    - It has been determined that the account has been registered to non-target promotions.
    - It has been determined that the account has been used to maliciously take advantage of the program in relation to point or mileage credit or reward usage.
    Below is an excerpt from the Program Terms and Conditions:
    Membership Cancellation. SCH reserves the right to cancel any IHG® Rewards Club membership and revoke any and all unredeemed IHG® Rewards Club points collected by any member for reasons that include, but are not limited to: 1) violation of these Terms and Conditions; 2) misrepresentation of any information or any misuse of this Program; 6) commission of fraud or abuse involving any portion of this Program; 7) more than one active account per member; or 9) action, in any other way, to the detriment of the Program or any of its alliances; all as may be determined by SCH in its sole discretion.
    Should you require further assistance, please feel free to contact the IHG Rewards Club Service Center again."
    Mozesz pomoc, co zrobic aby przynajmniej przywrococ konto? To calkowita swiezynka, nie bylo na nim jeszcze zadnych punktow, tylko 3 rezerwacje do aktualnego Into the nights.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cholera... To trzeba im pisać, że jest się nowym i się nie wiedziało, że się coś robi nie tak i niezgodnie z regulaminem, tylko że chciałeś wziąć udział w promocji Into The Nights i się specjalnie po to zarejestrowałeś w programie i zarezerwowałeś noclegi... No i prosić o przywrócenie konta. Jak to nie pomoże to może by trzeba było założyć nowe konto, zarejestrować się w ITN i jeśli to są bezzwrotne rezerwacje to spróbować do nich napisać (albo np. do hoteli) z prośbą o podpięcie tych rezerwacji pod nowe konto, może to by zadziałało...).


    Czyli jednak nadal niebezpiecznie jest jednak korzystać z kodów bonusowych... No ale mam nadzieję, że jednak Ci się uda, już się zdarzyło tutaj komuś, że przywrócili mu konto i to z punktami które na nim były...

    OdpowiedzUsuń
  12. No i jaki finał sprawy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesli chodzi tylko o "It has been determined that the account has been registered to non-target promotions." to mozna sie tlumaczyc niewiedza, ze dostepne w internecie, itp. Ale jesli chodzi o "It has been determined that the account has been used to maliciously take advantage of the program in relation to point or mileage credit or reward usage." to nie bardzo wiadomo o co chodzi. Jesli naprawde cos kombinowales z tym kontem co jest niezgodne z regulaminem to chyba trzeba zaakceptowac fakt, ze kombinowanie nie zawsze sie oplaca.

    OdpowiedzUsuń
  14. dupa:

    Thank you for your e-mail. We appreciate your feedback and apologize forany inconvenience this may have caused you.

    Your
    comments have been documented and shared with the management staff of
    the IHG Rewards Club Service Center. The information is alsoavailable
    to our corporate executives who make decisions pertaining to future
    enhancements of our program.

    Our
    IHG Rewards Club members are our most valued customers and we
    appreciate your loyalty to our hotels. Your honest feedback allows us to
    make future enhancements to our program and ensure our members are
    satisfied with our program.

    As previously advised your
    account number xxxxxx has been permanently deactivated, therefore we
    can no longer activate the account.

    OdpowiedzUsuń
  15. BTW jak wyglada sprawa z blokowaniem kont? Jesli zalozy sie dwa to po wykryciu blokuja oba?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie o ile się dopatrzą, ze się miało drugie...


    Ogólnie to jak zablokowali Ci tamto konto, a miałeś zrobione na nim nieodwołalne rezerwacje do ITN, to chyba najlepiej by było właśnie zrobić drugie konto i np. napisać do hoteli, żeby je podczepili pod rezerwację zamiast tamtego... No i już z kodów nie korzystać...

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak zrobie, ale jednym z zadan jest rezerwacja przez aplikacje, ktora byla zarejestrowana na starym koncie - myslisz, ze zalicza to zadanie czy trzeba rezerwowac cos jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się jeszcze nie odbyła? No chyba powinno zaliczyć, chociaż z tym ITN to ciągle jakieś problemy, z tymi zadaniami z aplikacją chyba najwięcej :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Noclegu jeszcze nie bylo. Zarezerwowalem przez aplikacje 2 noclegi, ale podczas instalacji apki podaje sie nr RewardsClub. I teraz sie boje, czy po blokadzie poprzedniego konta dopasuje mi wykonanie tego zadania do nowego konta, jesli tylko przypisza mi je do rezerwacji w hotelach, na recepcji. Myslisz, ze czekac do nocki i przypisywac osobiscie, czy napisac maila do hotelu? Jest jakas roznica?

    OdpowiedzUsuń
  20. No właśnie, ciężko powiedzieć...

    Może lepiej napisać, a potem jeszcze sie upewnić czy jest przypisana do dobrego konta...

    OdpowiedzUsuń
  21. Widze, ze przypisali, ale w opisie jest "Points to be earned: 0 Non-qualifying stay". Dodatkowo wydaje mi sie, ze zaczeli weryfikowac po nazwisku a nie tylko po mailu, bo w innych rezerwacjach tez jest zmienione, a z tymi hotelami sie nie kontaktowalem...

    OdpowiedzUsuń