poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Hotele Accor: 10.000 punktów (200 EUR) po 3 pobytach

W hotelach Accor, a dokładniej programie lojalnościowym Le Club Accorhotels, rusza promocja w której do zdobycia jest sporo bonusowych punktów. Przypomina ona niedawno zakończoną ofertę. Tym razem jest do uzyskania trochę więcej punktów, jednak pobyty muszą być co najmniej dwudniowe.

Po odbyciu:
  • jednego, co najmniej dwudniowego pobytu otrzymamy 1.000 punktów, czyli równowartość 20 EUR (80 PLN)*,
  • dwóch, co najmniej dwudniowych pobytów otrzymamy 5.000 punktów, czyli równowartość 100 EUR (400 PLN)*,
  • trzech, co najmniej dwudniowych pobytów otrzymamy 10.000 punktów, czyli równowartość 200 EUR (800 PLN)*.
* 2.000 punktów Accor można wymienić na bon o wartości 40 EUR. Niektóre hotele można jednak rezerwować bezpośrednio za punkty.

Żeby wziąć udział w ofercie, należy zarejestrować się na stronie promocji do 31 maja br.

>>> LINK DO PROMOCJI

Rezerwacji należy dokonać do 31 maja, a pobyty muszą się odbyć w terminie 4 maja - 31 sierpnia 2015 r.

Ogólne warunki sprzedaży:

1. W odniesieniu do oferty “Otrzymaj punkty o wartości nawet 200€” obowiązuje ogólny regulamin programu Le Club Accorhotels.
2. Aby skorzystać z oferty, członek programu lojalnościowego Le Club Accorhotels musi zarejestrować się, klikając na przycisk „Zarejestruj się, aby skorzystać z oferty” (do 31 maja 2015 r) i postępować zgodnie z instrukcjami.
3. Oferta jest ważna jednorazowo dla jednego członka programu, dla maksymalnie trzech pobytów na dwie lub więcej nocy odbytych przed 31.08.2015 w hotelach uczestniczących w programie Le Club Accorhotels, pod warunkiem dokonania rezerwacji trwających do 31 maja 2015 r. Zdobądź maksymalnie 10 000 punktów: 1000 punktów po pierwszym pobycie, 4000 punktów po swoim drugim pobycie i 5000 punktów po swoim trzecim pobycie. Terminy pobytów w tym samym hotelu nie mogą następować bezpośrednio po sobie (w tym samym hotelu data zakończenia jednego pobytu nie może być równocześnie datą rozpoczęcia kolejnego).
4. Punkty bonusowe są naliczane na podstawie punktów otrzymanych przez Członka Programu za pobyt zarezerwowany w ramach oferty, według przelicznika punktów dla karty Classic.
5. Oferta umożliwia członkom programu lojalnościowego Le Club Accorhotels i Accor Advantage Plus, niezależnie od posiadanego przez nich statusu, uzyskanie punktów o maksymalnej wartości 200€, do wykorzystania podczas pobytów w hotelach uczestniczących w programie Le Club Accorhotels na terenie całego świata.
6. 2000 punktów odpowiada 40€. Punkty przeliczane są na euro, w związku z tym ich wartość w wymienionych powyżej walutach krajowych nie jest wiążąca prawnie i może ulegać zmianom.
7. Rezerwacja pobytu musi zostać dokonana przez Internet (za pośrednictwem witryny accorhotels.com lub stron internetowych należących do marek uczestniczących w programie Le Club Accorhotels), przy wykorzystaniu naszych aplikacji na urządzenia mobilne lub poprzez centralę rezerwacyjną Accor. Pozostałe kanały dystrybucyjne nie mogą być wykorzystywane w ramach tej oferty.
8. Numer karty lojalnościowej członka programu musi zostać podany podczas dokonania rezerwacji oraz w recepcji hotelu podczas zameldowania.
9. Punkty premiowe Le Club Accorhotels zostaną naliczone na koncie uczestnika programu w okresie 10 dni od daty zakończenia pobytu w hotelu.
10. W ramach niniejszej oferty, pobyt odpowiada jednej (1) rezerwacji dokonanej przez uczestnika programu Le Club Accorhotels Loyalty, niezależnie od liczby rezerwowanych pokoi. Rezerwacja więcej, niż jednego pokoju przez uczestnika programu jest uważana za jeden (1) pobyt.
11. Oferta nie może być łączona z żadnymi innymi ofertami promocyjnymi Le Club Accorhotels i nie dotyczy rezerwacji grupowych.
12. Oferta podlega określonym warunkom oraz dostępności miejsc. Zastosowanie mają warunki sprzedaży i ceny obowiązujące w poszczególnych hotelach.


Zasady pewnie są takie jak wcześniej, czyli:

Oferta nie łączy się z promocjami skierowanymi wyłącznie dla członków Le Club (czyli np. Accor Favourite Guest Business, ibis business rate, promocja 3=2, City Breaks, Tylko dla wybranych - 20zł mniej itp.).
Jednak można ją łączyć z ogólnie dostępnymi zniżkami, czyli np. z wczesną rezerwacją, hot deals, itp.

Najlepiej więc wyszukiwać hotele będąc wylogowanym z konta w LCAH i dopiero zalogować się pod sam koniec, jak już wybierzemy daną stawkę. Stawki widoczne tylko dla członków LCAH mogą okazać się trochę niższe, ale nie wezmą one udziału w promocji!


Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:

37 komentarzy:

  1. Pytanie :-) Czy jeśli zarezerwowałem hotel przez stronę Accor tydzień temu a dopiero dziś dołączyłem do promocji to będzie ok i dostanę punkty :-)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, bo przeważnie właśnie tak jest, że sama data zarezerwowania się nie liczy, tylko trzeba być do danej promocji zapisanym, a liczy się data pobytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do promocji liczą się wszystkie hotele Accor, czyli też ibis budget za 39 zł?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedynie ibis budget nie, bo ta marka w ogóle nie bierze udziału w Le Club Accorhotels, za pobyty tam nie dostaje się punktów itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy punkty z tej promocji podbijaja status? Czyli po 2 dwudiowym pobycie dostaje 5k i od razu Silver?

    OdpowiedzUsuń
  6. Po 2 x 2-nocnym pobycie, tak.

    OdpowiedzUsuń
  7. tym razem (raczej) tak jest
    przeważnie jednak jest podany okres, w którym należy zrobić rezerwację z datą początkową i końcową. np. w lutowej promocji tak było

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy rezerwacji drugiego dwudniowego pobytu z racji wpisania numeru karty LCA pojawila mi sie oferta w stylu wiosena promocja dla czlonka klubu. Cos mnie naszlo ze moze to podchodzic pod punkt dotyczacy nie laczenia promocji. Pani powiedziala na infolini ze moge to rezerwowac i dalej byc uprawniony do zgarniecia majowej promki 10k punktow,
    Cos mi tu nie pasuje, ale miejmy nadizeje ze rozmowy sa nagrywane i ewentualna reklamacja bedzie pozytywna :) Spotkaliscie sie kiedys z czyms takim?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego nie znalem - ktore hotele mozna rezerwowac bezposrednio za punkty?

    OdpowiedzUsuń
  10. Np. jak wejdziesz tutaj: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/benefits/earn-use-points.shtml#!burnPoints
    i potem w "Zarezerwuj z wykorzystaniem punktów" i wyszukasz hotele w danym mieście, to niektóre (a może i większość) będzie miała taki różowy znaczek "Rezerwacja z wykorzystaniem zebranych punktów". Można wtedy płacić punktami, ale też tylko w pakietach po 2.000, co obniża cenę o 40 EUR. Tylko trzeba mieć co najmniej tyle punktów, żeby możliwość płatności była widoczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Krzysztof Bubel30 kwietnia 2015 09:51

    Będę w Budapeszcie 8 nocek.Jak to rozplanować,aby było jak najmniej przeprowadzek,albo wcale?Wg regulaminu powinienem po dwóch nocach wymeldować się na jedną dobę i ponownie zameldować się na dwie itd.

    OdpowiedzUsuń
  12. Krzysztof Bubel30 kwietnia 2015 11:09

    A można 3 pobyty w tym samym hotelu przedzielone odstępami jednodobowymi w innym hotelu, nie należącym do sieci? Spię w jednym Ibisie 3x2 noce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też można ;)
    Byle by to nie był ibis Budget, bo takie nie biorą udziału w LCAH.

    OdpowiedzUsuń
  14. skąd taka wiedza nie ma w warunkach promocji ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Tutaj jest lista hoteli, które nie biorą udziału w Le Club Accorhotels: http://www.accorhotels.com/pl/leclub/pdf/hotels_exception.pdf

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety, na stronie promocji jest wyraźnie napisane:
    REZERWACJA OD : 04/05/2015 DO 31/05/2015

    OdpowiedzUsuń
  17. Andrzej Żołna3 maja 2015 22:10

    Czyli jak rozumiem oferta nie łączy się z:

    Specjalna oferta dla uczestników programu Le Club Accorhotels;

    A czy łączy się z:

    Promocje na 2 lub 3 noclegi / zobacz warunki?

    OdpowiedzUsuń
  18. pisałam na forum, ale nie każdy zagląda: Na infolini też nie wiedzą do końca, więc może Ktoś z Was miał już doświadczenie, jak wygląda oferta weekendowa (ogólnodostęna) Czas na zwiedzanie (mercury), City Breaks/ (novotel) o której pisze Rafał, że się nie łączy?
    są też: pakiet weekendowy (novotel), Pakiet dla wygodnych (ibis style) - ogólnodostęne

    OdpowiedzUsuń
  19. Powinno tak być, najlepiej się dowiadywać w Accorze, a do tego najlepiej mieć odpowiedź na mailu, bo czasem nawet na infolinii nie do końca się orientują i potrafią wprowadzić w błąd :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Co z hotelami Orbis ? Czy liczą się one w promocji ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, przynajmniej przy wcześniejszych tego typu promocjach się liczyły. W Orbisach też się zbiera punkty itp.

    OdpowiedzUsuń
  22. Planuję rezerwację w Novotel West Kraków. Czy Hot Deals i Members Only weźmie udział w promocji, czy powinienem zarezerwować Best Unrestricted Rate? Rozumiem, że rezerwacja częściowo opłacona punktami z poprzedniej rezerwacji otrzyma 1.000 punktów w nowej promocji?

    OdpowiedzUsuń
  23. "Hot Deals" powinna być ok, bo jest to oferta dla wszystkich, ale "Members Only" raczej nie weźmie udziału w promocji. Rezerwacja opłacona voucherem/punktami też weźmie udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękować! Sprawdzę w Rzymie niebawem :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale na jakiej podstawie mowisz to? Czy to jest gdzies napisane?
    Na moje wyczucie powinno byc odwrotnie tzn. "Members Only" powinno byc OK, a oplacone czesciowo pkt nie powinno brac udzialu.


    PS. Kiedys pobyt czesciowo oplacony pkt wogole nie chcieli mi zaliczyc. To moze jednak zalezec od tego jak duza czesc oplaty za pobyt zostala oplacona punktami np. (ale jest to tylko przyklad i nie mam zadnej wiedzy jak to jest) jesli zaplaci kasa za wiecej niz 50% oplaty za pobyt kasa, a reszte punktami to taki pobyt zostanie uznany

    OdpowiedzUsuń
  26. Co do płatności voucherem/punktami - telefonicznie i na fanpage-u Le Club Accorhotels uzyskałem informację, że za te pobyty uzyskam punkty promocyjne. Zobaczymy pod koniec sierpnia. Ale patrząc na regulamin nigdzie jest to wykluczone. Dodatkowo jest kilka wpisów, które to potwierdzają w przypadku poprzednich promocji.
    Ważne jest to, by przy takiej rezerwacji wpadły punkty standardowe, bo od tego zależy (czy standardowe są) czy zostaną naliczone punkty promocyjne.
    Nie wezmą udziału w promocji te pobyty, które w całości zostały opłacone punktami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mozna sobie zadac pytanie co bedzie jesli pobyt zostanie oplacony w 99% przez pkt a reszta kasa. Zreszta procent mozna wstawic dowolny np. 90%, czy 80%. Mysle, ze jest jakas granica oplaty za punkty po przekroczeniu ktorej pobyt nie bedzie zaliczony. Pytanie tylko gdzie jest ta granica.



    Tak, czy inaczej mam nadzieje, ze Ci zalicza bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kazimierz Pawlik30 maja 2015 21:55

    Otrzymałem taką odpowiedź: Panie Kazimierzu,
    dziękujemy za Pana wiadomość. Potwierdzamy możliwość rezerwacji pobytu w promocji “Otrzymaj punkty o wartości nawet 200€” z wykorzystaniam voucherów Le Club Accorhotels. Jednocześnie zwracamy Pana uwagę, że aby zostały dodane punkty podstawowe oraz bonusowe po pobycie w hotelu, do zapłaty powinno być minimum 10 euro zapłacone gotówką bądź kartą kredytową.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ibis Budget nie zafunkcjonuje, a Ibisy również wliczają się do promocji???

    OdpowiedzUsuń
  30. Pytanie ogólne: czy można opłacić nocleg w całości voucherami? Konkretny przypadek: nocleg kosztuje 236,08 EUR - czy mogę za niego zapłacić 6 voucherami? Z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  31. Aha, nie chodzi mi o to, czy mi zostanie zaliczony do promocji - jest to pytanie ogólne w temacie płatności voucherami/punktami?

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak, można w całości za pobyt zapłacić voucherami ;)

    Żeby jeszcze dodatkowo za ten pobyt otrzymać punkty (i żeby brał on udział w promocjach), to podobno trzeba jednak wydać minimum 10 EUR kartą/gotówką.

    Jak coś, to potem możesz dać znać, czy za ten darmowy pobyt też przypadkiem nie dostałeś punktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć Rafał,

    Mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie :)

    Mam już za sobą 2 z 3 pobytów w ramach majowej promocji (5,000 punktów już na koncie). Trzeci pobyt mam zarezerwowany na lipiec w stawce Best Unrestricted Rate. Czy mogę zmienić datę (o 2 dni, czyli pobyt dalej w lipcu) i dalej otrzymam 5,000 punktów?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź,

    WB

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej, no w sumie ciężko powiedzieć... Raczej bym się zapytał o to Accora i najlepiej mailowo, żeby jak coś to mieć się na co powołać... ;)


    Jak coś, to możesz dać znać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzwoniłem do Le Clubu i pani zapewniła, że w przypadku elastycznej stawki może zmieniać datę pod warunkiem, że pobyt będzie do końca sierpnia. W takiej sytuacji punkty promocyjne mogę nie zostać naliczone, wtedy po 10 dniach należy zgłosić reklamację i punkty zostaną naliczone ręcznie. Jeszcze na wszelki wypadek wyślę maila, żeby mieć to "na piśmie".

    OdpowiedzUsuń