Marriott International zapowiedziało zakup... grupy hotelowej Starwood Hotels & Resorts Worldwide.
Dzięki transakcji opiewającej na 12,2 miliardy dolarów (prawie 50 miliardów złotych!) powstanie największa sieć hotelowa świata.
Starwood Hotels & Resorts Worldwide, jedna z wiodących sieci hotelowych, posiada 1270 obiektów występujących pod markami takimi jak: Westin, Sheraton, Le Méridien, St. Regis, The Luxury Collection, W Hotels, For Points by Sheraton, Element czy aloft.
Dodając do tego 4300 hoteli obecnie należących do grupy Marriott (pod markami takimi jak: Marriott, JW Marriott, Ritz-Carlton, Renaissance, BVLGARI, AC Hotels by Marriott, Autograph Collection, Courtyard by Marriott czy MOXY) sieć zarządzać będzie ponad 5500 obiektami dysponującymi w sumie 1,1 miliona pokoi w ponad 100 krajach na całym świecie.
Zamknięcie transakcji planowane jest na połowę 2016 roku.
Infografika o transakcji:
Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz