Rezerwacji należy dokonać najpóźniej 12 października, a pobyty muszą się odbyć do 26 grudnia 2016 r.
Za jeden pobyt składający się z co najmniej dwóch nocy dostaniemy 500 punktów, za dwa pobyty w sumie 3.000 punktów, za 3 pobyty 6.000 punktów, a za 4 pobyty - 10.000 punktów.
Rezerwacji należy dokonywać na oficjalnych stronach hoteli Accor, nie przez pośredników. Przed pierwszym pobytem należy zarejestrować się w promocji:
>>> LINK DO PROMOCJI
Warto pamiętać, że w 2017 roku w Le Club AccorHotels szykują się spore zmiany (więcej info pod linkiem)! Między innymi punkty promocyjne nie będą już kwalifikujące do statusu! Oznacza to, że obecna promocja jest pewnie ostatnią szansą na uzyskanie tak dużej liczby kwalifikujących punktów, a dzięki temu co najmniej i statusu Gold, który będzie obowiązywać aż do końca grudnia 2017 r.
Status Gold otrzymamy za 10.000 punktów, a jeśli ktoś już w ostatnich 12 miesiącach uzyskał 15.000, to po tych punktach z obecnej promocji będzie mógł się cieszyć najwyższym statusem - Platinum!
Regulamin promocji:
1. W odniesieniu do oferty obowiązuje ogólny regulamin programu Le Club AccorHotels.
2. Aby skorzystać z oferty, członek programu lojalnościowego Le Club AccorHotels musi zarejestrować się, klikając na przycisk „Zarejestruj się, aby skorzystać z oferty” (między 12 września a 12 października 2016 r) i postępować zgodnie z instrukcjami.
3. Oferta jest ważna jednorazowo dla jednego członka programu, dla maksymalnie 4 pobytów na dwie lub więcej nocy odbytych przed 26 grudnia 2016r. w hotelach uczestniczących w programie Le Club AccorHotels, pod warunkiem dokonania rezerwacji trwających do 12 października 2016 r. Zdobądź maksymalnie 10 000 punktów: 500 punktów po pierwszym pobycie, 2 500 punktów po swoim drugim pobycie, 3 000 punktów po swoim trzecim pobycie i 4 000 po czwartim pobycie. Terminy pobytów w tym samym hotelu nie mogą następować bezpośrednio po sobie (w tym samym hotelu data zakończenia jednego pobytu nie może być równocześnie datą rozpoczęcia kolejnego). Pobyty nie muszą być rezerwowane w tym samym hotelu.
4. Opłacenie całkowitego pobytu w całości lub częściowo punktami lub voucherami Le Club AccorHotels nie będzie mieć zastosowania do niniejszej oferty i nie może łączyć się z pobytami uwzględnionymi w tej ofercie.
5. Punkty bonusowe są naliczane na podstawie punktów otrzymanych przez Członka Programu za pobyt zarezerwowany w ramach oferty, według przelicznika punktów dla karty Classic.
6. Oferta umożliwia członkom programu lojalnościowego Le Club AccorHotels i Accor Plus, niezależnie od posiadanego przez nich statusu, uzyskanie nawet do 10 000 punktów, do wykorzystania podczas pobytów w hotelach uczestniczących w programie Le Club AccorHotels na terenie całego świata. Promocja nie obowiązuje w hotelach partnerskich programu Le Club AccorHotels.
7. 2 000 punktów odpowiada 40€. Punkty przeliczane są na euro, w związku z tym ich wartość w wymienionych powyżej walutach krajowych nie jest wiążąca prawnie i może ulegać zmianom.
8. Aby móc skorzystać z oferty, wszystkie pobyty należy zarezerwować za pomocą kanałów dystrybucji AccorHotels (witryny internetowe AccorHotels, aplikacje AccorHotels na urządzenia przenośne, centrala rezerwacji AccorHotels, w hotelach) lub w tradycyjnych biurach podróży, korzystając z sieci GDS połączonej automatycznie z centralą rezerwacji AccorHotels. Nie można skorzystać z oferty, jeśli pobyt został zarezerwowany u innego sprzedawcy, u tour operatora lub w internetowym biurze podróży innej firmy (np. expedia.com, booking.com itp.).
9. Numer karty lojalnościowej członka programu musi zostać podany podczas dokonania rezerwacji oraz w recepcji hotelu podczas zameldowania.
10. Punkty bonusowe Le Club AccorHotels zostaną naliczone na koncie uczestnika programu w okresie 10 dni od daty zakończenia pobytu w hotelu.
11. W ramach niniejszej oferty, pobyt odpowiada jednej (1) rezerwacji dokonanej przez uczestnika programu Le Club AccorHotels Loyalty, niezależnie od liczby rezerwowanych pokoi. Rezerwacja więcej, niż jednego pokoju przez uczestnika programu jest uważana za jeden (1) pobyt.
12. Oferta nie może być łączona z żadnymi innymi promocjami lub ofertami i nie obowiązuje w przypadku grup. Jeśli Twój pobyt spełnia warunki kilku ofert, otrzymasz wyłącznie punkty z najlepszej oferty (czyli takiej pozwalającej zdobyć największą liczbę punktów).
13. Oferta podlega określonym warunkom oraz dostępności miejsc. Zastosowanie mają warunki sprzedaży i ceny obowiązujące w poszczególnych hotelach.
14. Podczas kontaktu z infolinią lub innymi kanałami obsługi klienta AccorHotels prosimy o podanie następującego numeru referencyjnego związanego z ofertą: 47179.
Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz